Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:27:44 GMT

اعلام نامزدهای بخش مستند بیستمین جشن حافظ

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۴۶۵

اعلام نامزدهای بخش مستند بیستمین جشن حافظ

نامزدهای بخش مستند بیستمین جشن سینمایی-تلویزیونی «حافظ» معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی مراسم، نامزدهای بخش مستند بیستمین جشن سینمایی-تلویزیونی «حافظ» معرفی شدند که این فهرست شامل فیلم‌هایی است که از فروردین 1398 تا اردیبهشت 1399 اکران شده باشند.

الیور استون سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا را زیر سؤال بردشورای ساختی که با اشتباهات ناتمامش رو به زوال می‌رودگارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند

فهرست نامزدهای بهترین فیلم مستند بیستمین جشن حافظ عبارت است از:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرار دریاچه (آرمین ایثاریان)

2. بهارستان خانه ملت (بابک بهداد)

3. تمام چیزهایی که جایشان خالیست (زینب تبریزی)

4. زنانی با گوشواره‌های باروتی (رضا فرهمند)

5. میدان جوانان سابق (مینا اکبری)

6. مهین (محمدحسین حیدری)

جشن حافظ امسال به دلیل شیوع کرونا به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما بیشتر بخوانید... سوابق کارگردانان اول منتشر شد گارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سوابق کارگردانان اول منتشر شد گارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند واژه های کاربردی مرتبط سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ انتظامی از طالب‌زاده تمجید کرد ۳ پاسداشت شهدای سلامت |تکریم ویژه ایثارگران در عرصه قیامت ۴ نماهنگ| "صدام زدی" با نوای میثم مطیعی ۵ سوابق کارگردانان اول منتشر شد ۶ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ ۷ اخبار تلویزیون| استودیوی شبکه چهار افتتاح شد/ از امشب تا عید غدیر با فرمول یک ۸ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی داستان‌های وارداتی، فرهنگ‌های اقلیمی را می‌بلعد/ تأثیر آثار ترجمه بر قلم نویسندگان جوان یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ گارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند لنزهای بی‌باک| عکاسی از کودکان تنگی نفس گرفته کرونایی تلخ‌ترین لحظه عکاسی از کرونا بود/ بگذارید عکاسی خبری جان بگیرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما مستند بیستمین جشن عقب راند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا