Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید براینکه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی باید امید آفرینی و نشاط بخشی در این ایام را بیشتر مورد توجه قرار دهند، گفت:جامعه دچار بحران بیماری است که قطعا تاثیرات و تغییرات اجتماعی را در سال های بعد به دنبال خواهد داشت و تاثیرات آن در زندگی،ارتباطات اجتماعی و درهمه مجموعه های صنعتی ،اقتصادی و خانوادگی نمایان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا احسانی عصر یکشنبه ۱۲ مرداد در  مراسم تجدید میثاق خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با آرمان‌های شهدا ونیز دیدار با نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، ضمن عرض تبریک و شادباش ایام عیدقربان و عیدغدیرخم و هفته خبرنگار و روز پاسداشت مقام اصحاب رسانه اظهار کرد:یاد و خاطره مهدی کاشی را به عنوان یک همکار و خبرنگار متعهد و زحمتکش و دلسوز رسانه استان همدان و هنرمند گرامی سعید خضایی را گرامی می داریم.

وی با تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همدان در آگاهی بخشی،روشنگری و خدمت به جامعه در حوزه فرهنگ و هنر طی یک ساله گذشته افزود:از سایر ارگان ها و دستگاه هایی که پا به پای اصحاب رسانه و در شرایط مختلف به اطلاع رسانی کمک می کنند نیز به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و هنر تشکر می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از مراسمات هفته خبرنگار رسم پسندیده تجدید میثاق با شهدا به عنوان کسانی که به گردن ما بسیار حق دارند، گفت:همه ما مدیون زحمات شهدا هستیم که غریبانه و مظلومانه جان خود را در این راه گذاشتند تا این نظام و ملت پابرجابماند و اعتقادات و تمامیت ارضی حفظ شود و این مراسم باید هرسال باید مراسم تجدید میثاق با شهدا بهتر و پررنگ تر برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی و رسانه ای نوعی جهاد و ایثار است، اضافه کرد:سال های سال است که بعد از انقلاب  اسلامی اصحاب رسانه در کنار سایر گروه های فرهنگی و هنری در جبهه فرهنگی درحال ایثار،تلاش و مجاهدت هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس،دوران های سازندگی وتاامروز در مقابل هجمه تبلیغاتی و همه جانبه دشمن در حال تلاش هستند و این ایثار کمتر از ایثار در سایر بخش ها نیست و جای تقدیر و تشکر دارد.

احسانی با اشاره به ایام شیوع گسترده کرونا ویروس و لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تصریح کرد: اصحاب رسانه در این مدت در کنار مدافعان سلامت و بخش بهداشت ودرمان درحال تلاش هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید براینکه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی باید امید آفرینی و نشاط بخشی در این ایام را بیشتر مورد توجه قرار دهند، اظهار کرد:جامعه دچار بحران بیماری است که قطعا تاثیرات و تغییرات اجتماعی را در سال های بعد به دنبال خواهد داشت و تاثیرات آن در زندگی،ارتباطات اجتماعی و درهمه مجموعه های صنعتی ،اقتصادی و خانوادگی نمایان می شود.

وی با بیان اینکه این امر نیاز دارد که اصحاب فرهنگ و رسانه با قوت و قدرت در بخش امیدآفرینی،ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه بیش از پیش اهتمام ببخشند تا بتوانیم بحران کرونا و تحریم های اقتصادی را پشت سربگذاریم، گفت:قطعا آینده روشن است و این گذر و پیچ تاریخی هم خواهد گذشت و شور و نشاط در تمام عرصه و زمینه های مختلف حکمفرما خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اصحاب رسانه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود