Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مراکزی در جنوب نوار غزه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری الجزیره قطر در خبری فوری گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی یک مراکز وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز در این باره گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیلی یک مرکز وابسته به مقامت فلسطین در شمال غرب شهر خانیونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار این شبکه گزارش داد که مرکز «أبو عطایا» وابسته به مقاومت فلسطین در غرب شهر «رفح» با سه فروند موشک هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۲ تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها ۳ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۴ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن ۵ ایران دستیار سابق جان بولتون را تحریم کرد ۶ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۷ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان ۸ علت سفر مقام پارلمانی روسیه به ایران پس از شیوع کرونا مهمترین اخبار بین الملل گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ گفت‌وگو| نماینده پارلمان عراق: فرصت برای شکل گیری «احزاب نوظهور» در انتخابات آینده فراهم است جنگنده‌های صهیونیستی شهر خانیونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند ظریف: با امارات درباره مسائل منطقه‌ای و جهانی رایزنی کردم مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگنده های صهیونیستی جنوب نوار غزه نوار غزه بین الملل هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد

موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را که با هوش مصنوعی کار می‌کنند، برای یافتن اسرای صهیونیست و شناسایی مبارزانی از جنبش حماس در نوار غزه نصب کرد.

به گزارش ایسنا، دستگاه‌هایی که موساد، ارتش رژیم صهیونیستی را به آن مجهز کرده است، با هدف شناسایی مبارزان حماس و بازداشت و بازجویی از آنها است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما، این ماموریت به عهده دیوید بارنیا، رئیس موساد و شعبه «تفیل» در موساد است که مسؤول تقویت روابط سیاسی با کشورها است. شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی نیز در نصب این دستگاه‌ها شرکت می‌کنند.

موساد در نوار غزه از آغاز جنگ هفت اکتبر با هدف رصد کردن اماکنی که در آن اسرای اسرائیلی هستند، فعالیت می‌کند.

موساد می‌خواهد به طرف‌هایی دست یابد که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در حمله هفت اکتبر دست دارند. این عملیات تا سال‌های آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد