Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:05:10 GMT

هلال احمر گلستان در پوشش امدادی حوادث موفق است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۲۶۱

هلال احمر گلستان در پوشش امدادی حوادث موفق است

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: در امدادرسانی سیل فروردین ۹۸ و سیل های چند ماه قبل نوکنده و آزادشهر و برف و کولاک پارسال استان، حضور جمعیت هلال احمر باعث شد از وقوع فاجعه در این حوادث جلوگیری شود.

محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر هم در این دیدار ضمن اعلام رضایت از عملکرد هلال احمر گلستان گفت: حمایت های استانداری از مجموعه جمعیت هلال احمر این استان راهگشار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گلستان در فعالیتهای عام المنفعه و داوطلبی، امداد و نجات و حوزه درمان و جوانان از استان های پیشگام است و انتظار می رود این روند باحمایت مسوولان استان همچنان ادامه داشته باشد.

قوسیان ادامه داد: نگاه امدادی و فنی و تخصصی در حوزه پوشش امدادی در حوادث در ساعات اولیه وقوع حادثه از اولویت های اصلی امداد و نجات است که این امر در گلستان مشهود است.

دکتر قوسیان مقدم افزود: تربیت نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در زمان وقوع حوادث بازدهی عملکرد هلال احمر در پوشش امدادی حوادث و سوانح را تا حد مطلوبی افزایش خواهد داد و این مهم از دغدغه های حقیقی و بنیادین مدیران ارشد جمعیت هلال احمر است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر عصر دیروز یکشنبه همچنین در مراسمی از محمد علی هروی تقدیر و فرهاد میقانی را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان معرفی کرد.

برچسب‌ها گلستان سیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر گلستان سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)