Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح شامگاه یکشنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ اهدای خون افزود: با توجه به اینکه اهدای خون ارتقای سلامت فردی را به دنبال دارد اما هدف اهداکنندگان فقط حفظ سلامت فردی نیست، بلکه کمک به همنوع از انگیزه های مهم مشارکت در این امر خداپسندانه است. 

وی افزود: شاید فرد اهدا کننده هرگز گیرنده خون خود را نبیند و نشناسند و این بالاترین مرتبه ایثار و از خودگذشتگی است که فردی خون بدن خویش که مایه حیات و بقای وی است را بدون هیچ گونه چشم داشتی به همنوع خود هدیه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن گرامیداشت روز ملی اهدای خون خاطرنشان کرد: اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان های رفسنجان، بردسیر و کرمان به همین مناسبت ۶۰ هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند. 

اهدای بیش از ۳۵ واحد خون توسط اعضای جوانان شهرستان رفسنجان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان نیز گفت: اهداکنندگان خون سرمایه های گرانقدری هستند بدون هیچ چشم داشتی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا می کنند. 

حسن امینی رنجبر در خصوص ضرورت اهدای خون افزود: خون سالم، نجات دهنده زندگی است و همه روزه در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز ملی اهدای خون اعضای جوانان هلال احمر رفسنجان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان بیش از ۳۵ واحد خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اهدای خون اعضای داوطلب خانه هلال روستاهای لاله زار و گلزار

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر از اهدای خون توسط ۸۵ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان خانه های هلال روستاهای لاله زار و گلزار خبر داد و گفت: فرهنگ و ترویج اهدای خون در روستاها توسط خانه های هلال بسیار موثر است. 

حسین نامجو گفت: با استقرار تیم سیارانتقال خون استان کرمان در محل خانه های هلال لاله زار و گلزار بیش از ۳۸ هزار سی سی خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهداء کردند. 

وی با اشاره به پویش قرار مهربانی توسط اعضای جوانان خانه های هلال روستاهای لاله زار و گلزار افزود: اعضای جوانان با تحقق و گسترش "شعار اهدای خون هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها" در این امر خداپسندانه شرکت کردند. 

تجلیل از پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان کرمان 
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان بیان کرد: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان به مناسبت روز ملی اهدای خون با شاخه گل از زحمات کادر و پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان تشکر و قدردانی کردند. 

هادی سلطانی با اشاره به استقبال کانون های دانشجویی این جمعیت از اجرای پویش قرار مهربانی افزود: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز با اهدای خون به یاری بیمارن نیازمند شتافتند. 

وی خاطرنشان کرد: جمعی از اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان برای ابراز همدردی با بیماران سرطانی نیز موی سر خود را تراشیدند.

برچسب‌ها کرمان روز اهدای خون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان روز اهدای خون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمان روز اهدای خون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیماران نیازمند اهدا هلال احمر شهرستان جمعیت هلال احمر خانه های هلال اعضای جوانان خون خود اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم