Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پارسال توسعه جنگل کاری را در ۲ هزار هکتار از مراتع استان داشتیم  و امسال هم در هزار هکتار توسعه نهالکاری و جنگل کاری را اجرا می کنیم.

او با بیان اینکه توسعه جنگلکاری در استان پارسال با پویش نهالکاری همگانی برای ایران سرسبز انجام شد افزود: قرار است از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی با همکاری دستگاه‌های دولتی سالانه هزار هکتار جنگل کاری در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزایی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به ۴۵ هزار هکتار جنگل دست کاشت و طبیعی در استان داریم اظهار داشت: با توسعه‌ی جنگل کاری در استان کمک به احیای جنگل ها، افزایش هوای پاک، جذب بیشتر آب در خاک، جلوگیری از سیلاب‌ها و افزایش پوشش گیاهی می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ادامه داد: در استان همدان درختان کم آب بر از جمله بادامک، پسته وحشی، صنوبر، سرو خمره ای، سرو نقره ای، کاج سیاه و اقاقیا، زبان گنجشک، توت و افرا کاشته می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری توسعه جنگلکاری کاری در استان استان همدان هزار هکتار جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

هر اسکناس دلار آمریکا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به نرخ آخرین معامله کاری قبل، به ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به نرخ آخرین معامله کاری گذشته، به‌نرخ ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به نرخ آخرین معامله کاری گذشته، ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله این ارز نیز ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان است.‌

دیگر خبرها

  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه