Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:32:32 GMT

بارج بندرترکمن در حال تجهیز نهایی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۲۰۰۴

بارج بندرترکمن در حال تجهیز نهایی است

میرمحمد غراوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بارج بندرترکمن در حال تجهیز نهایی است تا بتوانیم امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز طرح گردشگری آشوراده است را به جزیره حمل کنیم.

وی افزود: این سازه در اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده بکارگیری خواهد شد.

غراوی توضیح داد که در روی این سازه، کاترساکشن هم نصب شده که بتواند در مواقع بحران مصب رودخانه های گرگانرود و قره سو را هم لایروبی کرده و سرعت جریان سیلاب به خلیج گرگان را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه در حال تجهیز نهایی و رو به اتمام است و بزودی از آن بهره برداری خواهد شد.

گفتنی است که سازه بارج در ابعاد: ۱۰ متر در ۲۸ متر به وزن ۸۰ تن و میزان بارگیری ۱۰۰ تن تحویل اداره بنادر و کشتیرانی شده و در محل اسکله بندرترکمن مستقر است.

از این بارج برای انتقال مصالح و ماشین آلات جهت اجرای ساخت پروژه های گردشگری در آشوراده و همچنین لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان بکارگیری می شود و اجرای این سازه سهم بسزایی در سهولت تردد شناورها و اعزام به گشت ها و همچنین انتقال تجهیزات سازمانی به جزیره آشوراده خواهد داشت.

کد خبر 4989542

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان بندرترکمن لایروبی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم بیرجند ازدواج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پژمان خلفیان افزود: در تمام هنرستان‌های استان به امکانات جدید تجهیز شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ سایت کامپیوتری مجهز به ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر برای کد نویسی و هوش مصنوعی مجهز شدند گفت: در ۱۷ منطقه آموزشی استان طرح هوش مصنوعی را شروع کرده‌ایم.
خلیفان ادامه داد: در طرح شهید ابراهیم هادی فرایند استعداد یابی در پایه هفتم و هشتم و در یک سال تحصیلی اتفاق خواهد افتاد و در انتهای سال استعداد دانش آموزان بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • طالبان: مانعی برای اجرای پروژه تاپی در افغانستان وجود ندارد
  • کتاب «شناسایی آسیب‌ سازه‌ها» در اردبیل منتشر شد
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • نحوه تولید پروفیل زد سوله
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری