Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، کاظم کعبی مدیر آرامستان بهشت رضا آبادان در خصوص شکستن درب ورودی این آرامستان توسط برخی مراجعین در چند روز اخیر، گفت: متأسفانه در تاریخ ۹ مردادماه تعدادی از همشهریان بدون توجه به پروتکل های بهداشتی وضع شده، در این مکان حضور یافته و پس از ممانعت از ورود آنها، اقدام به شکستن درب مجموعه برای ورود به آرامستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعطیلی آرامستان، جهت تمکین از دستورالعمل‌های کشوری و حفظ سلامت شهروندان ایجاد شده است و در حال حاضر، امکان مراجعه به این مکان و انجام مناسک متوفیان امکان پذیر نیست.

مدیر آرامستان بهشت رضا آبادان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌ها، از مراجعه به آرامستان بهشت رضا، خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی تعطیلی آرامستان آرامستان بهشت رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی حاجیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری به‌مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان اظهار کرد: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

وی افزود: در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان غیر از وظایف ذاتی، شش محور و هدف را ترسیم کردیم و پروژه‌هایی برای آن تعریف کردیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: رتبه نخست انجام امور واجبات شرعی را کسب کردیم و در این راستا نامه‌ای نیز از سوی مقام معظم رهبری دریافت کردیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751331

دیگر خبرها

  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم