Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از میناب، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با باقر بارانی‌نیا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب دیدار و گفت وگو کرد.

سلحشور در این دیدار وجود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرها را یک فرصت و پتانسیل خوبی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در رونق اقتصادی و عمرانی شهرستان کمک شایانی داشته باشد و این اعتقاد را داریم که با کمک این مجموعه علمی می توانیم به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه میناب افزود: جوانان باید با تحصیل و تهذیب در دانشگاه آزاد اسلامی در آینده سکاندار این نظام باشند و بتوانند راه شهیدان و امام راحل را طی کنند.

سلحشور افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید این شعار با رونق علمی و پژوهشی در دانشگاهها محقق می شود. در واقع راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی توسعه دانشگاه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مایه افتخار و برکت و یک گنجینه علمی و فرهنگی برای نظام و انقلاب بوده و باید نگاه ویژه و توسعه ای به این مجموعه داشت.

باقر بارانی‌نیا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز در این دیدار گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با داشتن ظرفیت های علمی از جمله وجود اعضای هیأت علمی، فضاهای آموزشی، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بزرگترین مرکز آموزش عالی شرق هرمزگان محسوب می شود.

وی افزود: اجرا و پیاده سازی طرحهای علمی و پژوهشی و استقبال از ایده های نخبگان علمی در طرح های دانش بنیان از اولویت های این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

167 / 167 دانشگاه آزاد میناب مجید سلحشور گنجینه علمی و فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد میناب دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین