Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد خوب این تیم اظهار کرد: به نظرم هیچ چیز بدون زحمت به دست نمی‌آید و ما تلاش خود را کرده ایم تا به نتیجه برسیم. به هر حال نتایجی در شان باشگاه نساجی و مردم مازندران کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره هدف گذاری باشگاه نساجی مازندران برای فصل آینده بیان کرد: به نظرم زود است درباره فصل آینده صحبت کنیم. البته در اختیار داشتن یک تیم قدرتمند همراه با مدیریت خوب در تداوم روند رو به رشد نساجی تاثیرگذار است.

دین محمدی درباره اینکه تیم نساجی مازندران حسرت گذشته را نمی‌خورد، گفت: به هر حال همه مسائل به مرور زمان مشخص می‌شود و روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهیم. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم و به گذشته فکر نمی‌کنیم.

چمن مصنوعی برای بازی‌های لیگ برتر مناسب نیست

دین محمدی درباره وضعیت زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: به نظرم مسئولان ورزش استان مازندران با شرایط آب و هوایی خوب و بارندگی زیاد می‌توانند یک زمین خوب درست کنند. به هر حال چمن مصنوعی برای تیم‌های پایه خوب است، اما این زمین برای بازی‌های لیگ برتر مناسب نیست. علاوه بر این مردم مازندران استحقاق این را دارند که یک زمین خوب داشته باشند و از آن لذت ببرند.

مربی نساجی مازندران درباره پنالتی این تیم در بازی با پرسپولیس، گفت: به هر حال فوتبال است و هزاران اتفاق رخ می‌دهد. بهتر است درباره داوری زیاد بحث نکنیم و کارشناسان در این باره نظر بدهند.

بازی سختی برابر سپاهان داریم

مربی نساجی مازندران درباره بازی این تیم برابر تیم سپاهان اظهار کرد: سپاهان از لحاظ بازیکن، مربی و مدیریتی یک تیم کامل است و به طور حتم بازی سختی در اصفهان داریم. البته سعی می‌کنیم در اصفهان نتیجه بگیریم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

او در پایان گفت: ما ۳ بازی سخت برابر تیم‌های سپاهان، شهر خودرو و ذوب آهن داریم و امیدوارم با نفراتی که داریم در نهایت بتوانیم نتایج خوبی برابر حریفان بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. ما بازیکن مصدوم زیادی داریم که پزشکان تلاش می‌کنند آن‌ها را به بازی‌های آخر برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران سیروس دین محمدی تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران روند رو به رشد دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است