Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بستری ۱۲۰ بیمار بدحال مبتلا به کروناویروس به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۲۱۷ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۳۳ هزار و ۶۶۹ مورد مثبت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: متاسفانه ۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند و در حال حاضر آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس به ۵۲۸ نفر رسیده است. او همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، ۲۹ هزار و ۴۲۷ نفر اعلام کرد. دکتر همتی ادامه داد: هم اکنون ۸۸۷ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بخش های عمومی بستری هستند، علاوه بر این تعداد، ۱۲۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان های استان بستری هستند. معاون بهداشت با بیان اینکه کماکان استان فارس در وضعیت قرمز به سر می برد، یادآور شد: ۱۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان زرد و دو شهرستان در وضعیت سفید هستند. او با بیان اینکه برخی از خانواده ها به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از کروناویروس، از انجام واکسیناسیون فرزندان خود امتناع می کنند که این امر عوارض بسیاری برای سلامت کودک به همراه دارد، گفت: اطمینان داشته باشید در مراکز بهداشتی تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و جای نگرانی نیست، بنابراین تزریق واکسن فرزندان خود را در زمان مشخص انجام دهید و حتی یک روز هم به تاخیر نیاندازید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد