Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:34:09 GMT

زمان معرفی مستاجرها به بانک برای وام اجاره

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۲۹۳۸

زمان معرفی مستاجرها به بانک برای وام اجاره

خبرگزاری آریا - زمان معرفی مستاجرها به بانک‌های عامل برای پرداخت وام اجاره به آنها که عمدتا با نام وام ودیعه مسکن از سوی متولی بخش مسکن مورد اشاره قرار می‌گیرد، اعلام شد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از معرفی 19 بانک عامل از سوی بانک‌مرکزی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران واجدشرایط خبر داد و گفت: قبل از 20 مردادماه مستاجران واجد شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی در یک برنامه تلویزیونی، درخصوص زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران و اینکه چه افرادی واجد شرایط برای دریافت این نوع از تسهیلات هستند، گفت: 2 میلیون و 220 هزار نفر متقاضی در مدت زمان یک هفته از 4 تا 9 مرداد برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند. معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه از 11 مردادماه پالایش‌های متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن ‌آغاز شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که قبل از 20 مردادماه اسامی واجدان شرایط و مستاجران نیازمند حمایت‌های دولتی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی شوند. محمودزاده توضیح داد: درخصوص پرداخت وام ودیعه مسکن، 19 بانک و موسسه اعتباری توسط بانک‌مرکزی معرفی شدند که به‌زودی سهمیه هر بانک به تفکیک استان و شعبه مشخص می‌شود و وزارت راه‌وشهرسازی افراد واجد شرایط را به بانک‌های معرفی شده از سوی بانک‌ مرکزی معرفی می‌کند تا واجدان شرایط در کمترین زمان ممکن تسهیلات را دریافت کنند. وام ودیعه مسکن در شهر تهران 50 میلیون، در کلان‌شهرها 30 میلیون و در سایر شهرها به میزان 15 میلیون به مستاجران واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
منبع: دنیای اقتصاد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن راه وشهرسازی برای دریافت واجد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی