Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:19:51 GMT

پاسخ منفی تیم ملی فوتسال ایران به مراکش

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۲۹۸۸

پاسخ منفی تیم ملی فوتسال ایران به مراکش

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال مراکش قصد دارد در آذرماه تورنمنت چند جانبه فوتسال برگزار کند. این کشور از تیم ملی فوتسال ایران هم دعوت کرده بود که در این تورنمنت حاضر شود اما ایران به پیشنهاد این کشور پاسخ منفی داده است.

نامشخص بودن وضعیت سفرهای خارجی به خاطر شیوع مجدد کرونا از یک سو و نامشخص بودن تیم های شرکت کننده در این تورنمنت از دلایل پاسخ منفی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکشی ها قصد داشتند به واسطه حضور ایران در این تورنمنت، اقدام به دعوت از سایر کشوها کنند تا به جام خود اعتبار ببخشند.

از سوی دیگر ایران هم از مراکش دعوت کرده بود که در تورنمنت کیش که قرار است شهریورماه برگزار شود، شرکت کند. مراکشی ها هم اعلام کرده اند به خاطر محدودیت های کرونایی امکان ترک کشورشان را ندارند و به همین خاطر حضور این تیم در ایران منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران خود را برای جام ملت های آسیا آماده می کند. شاگردان محمد ناظم الشریعه در این رقابت ها که آبان برگزار می شود با عربستان، تایلند و کره جنوبی همگروه هستند.

کد خبر 4989642 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مراکش فوتسال فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2020 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران ویروس کرونا تیم ملی فوتسال ایران فوتسال باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی والیبال فرهاد مجیدی تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال مهر در مورد اینکه چرا تراز تجاری پارسال منفی ۱۶.۸ میلیارد دلار شد، اظهار کرد: نکته اول آنکه پارسال ۱.۸ میلیارد یورو واردات طلا داشتیم که هم طلا وارد شده و هم در قبال رفع تعهد ارزی استفاده شده است.

وی افزود: همچنین بعضی از منابع کشور آزاد شد که این منابع هم برای آزادی نهاده‌ها و کمک به افزایش تولید در صنایع در حوزه تأمین ماشین آلات و مواد اولیه اختصاص یافت.

ضیغمی ادامه داد: بنابراین شاید عدد منفی ۱۶ میلیارد دلار برای تراز تجار چندان واقعی نباشد و ناشی از آثار موضوعات دیگر باشد.

به گفته وی، با برگزاری نمایشگاه‌هایی از جنس ایران اکسپو و اجرای برنامه‌های صادراتی و تعامل با بانک مرکزی برای تأمین بودجه واحدهای تولیدی برای صادرات محور شدن، قطعاً این عدد (منفی بودن تراز تجاری) کمتر خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6090899 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد