Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@23:08:21 GMT

۱۵ پروژه برقی در تهران افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۰۵۸

۱۵ پروژه توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران فردا توسط وزیر نیرو به بهره برداری می‌رسد.

پانزده پروژه فوق توزیع شرکت برق منطقه ای تهران با سرمایه گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان، فردا (دوشنبه) در قالب چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، "آرش کردی" مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: پروژه ها با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق توزیع در استان تهران برای گذر از پیک بار ۹۹ و پیشگیری از بروز حوادث ناخواسته در شبکه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پست ۶۳ کیلوولت کارون، تقویت و توسعه پست های شمس آباد ۲، پاکدشت، فاطمیه، مشیریه، ظفر و نصب فیدرهای ۲۰ کیلوولت ترانس سوم شهریار، خطوط ۶۳ کیلوولت ارتباطی طرشت، شریف آباد، شیخ بهایی، ورامین، دوشان تپه_شهدا و دوشان تپه _پیروزی و پروژه های اصلاح و بهینه سازی در ۸ شبکه، نصب و بهره برداری خازن های ۲۰ کیلوولت در ۳۰ پست فوق توزیع، طرح های قابل افتتاح این هفته از پویش به شمار می رود.
کردی خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از توان تولید ملی و تجهیزات ساخت داخل کشور به میزان بیش از ۹۷ درصد از ویژگی های بارز این پروژه ها محسوب می شود.

برچسب ها: پروژه برقی ، شرکت برق ، وزارت نیرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JN3

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پروژه برقی شرکت برق وزارت نیرو شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی های برقی اظهار کرد: تاکسی های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی