Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصلنامه «نگاه آفتاب»، با هدف بازخوانی انتقادی گنجینه عرفانی و حکمی مولانا و با تلاش برای روزآمدسازی، کاربردی‌سازی و عمومی‌سازی میراث معرفتی و زیستی این حکیم عارف، به زودی میهمان بازار فرهنگ و مطبوعات خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری سروش مولانا، این مؤسسه در تداوم و تکمیل زنجیره فعالیت‌های فرهنگی‌اش در نظر دارد با انتشار فصلنامه «نگاه آفتاب»، مجالی برای بازاندیشی در میراث مولانا فراهم آورد و با التزام به رویکرد خودشناسی فرهنگی، در مسیر حقیقت‌جویی(در عرصه معرفت) و رضایت‌مندی(در عرصه زیست) قدم بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نگاه آفتاب» با پرهیز از رویکردهای هیجانی، می‌کوشد از ظرفیت و ذخیره فرهنگی همه اندیشمندان و صاحب‌نظران که در مواجهه با مدرسه فرهنگی و معرفتی مولانا، سخنی سلیم و سلیقه‌مند دارند، فارغ از نگاه همدلانه یا منتقدانه‌شان استفاده کند و آداب میزبانی را به جا آورد.

فراخوان جشنواره شمس و مولانا منتشر شد

شماره نخست «نگاه آفتاب» اول مهرماه و در آستانه روز بزرگداشت مولانا منتشر خواهد شد. صاحب امتیاز این فصلنامه مؤسسه فرهنگی‌ هنری «سروش‌ مولانا» و مدیر مسئول آن، مریم موسوی است. «نگاه آفتاب» زیر نظر شورای سردبیری اداره می‌شود.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات بیشتر بخوانید... از خراسان تا سمرقند؛ فرهنگی جدید درباره آثار مولانا منتشر شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از خراسان تا سمرقند؛ فرهنگی جدید درباره آثار مولانا منتشر شد واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ سریال "صفر بیست و یک" به پخش نرسید!/ "زمین گرم" سریال جدید شبکه سه؟ ۲ یادداشت| تکلیفی که رهبری روشن کردند ۳ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ ۴ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۵ اعلام نامزدهای بخش مستند بیستمین جشن حافظ ۶ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ۷ سوابق کارگردانان اول منتشر شد ۸ انتظامی از طالب‌زاده تمجید کرد مهمترین اخبار فرهنگی داستان‌های وارداتی، فرهنگ‌های اقلیمی را می‌بلعد/ تأثیر آثار ترجمه بر قلم نویسندگان جوان یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ گارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند لنزهای بی‌باک| عکاسی از کودکان تنگی نفس گرفته کرونایی تلخ‌ترین لحظه عکاسی از کرونا بود/ بگذارید عکاسی خبری جان بگیرد مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۸۸۰۰ استاد و مدرس کشور: ۲ حزب اصلی آمریکا بخش بزرگ مشکل ایرانیان‌اند/ ظرفیت میهن معطل پیروزی یا شکست آن‌ها نشود سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم «معجزه آبخیزداری»| ۸ راهکار آبخیزداری برای رفع مشکل بی‌آبی «غیزانیه‌»ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات مولانا منتشر نگاه آفتاب منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!

تیم سپاهان این دو روز دیگر (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

tags # استقلال ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد