Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:14:29 GMT

پسر نتانیاهو متهم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۴۵۰

پسر نتانیاهو متهم شناخته شد

به گزارش افکارنیوز،

دادگاهی در فلسطین اشغالی روز یکشنبه به پسر ۲۹ ساله بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد از آزار و اذیت افرادی که اعتراضات را علیه پدرش رهبری می‌کنند، دست بر دارد.

اخبار بین الملل- این دستور پس از آن صادر شد که یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی آدرس شخصی این افراد را در توییتر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس حکم دوریت فاینستین، قاضی دادگاه قدس (اشغالی)، همچنین به یائیر نتانیاهو، که در گذشته نیز به علت انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرده است، دستور داده شد این توییت ها را حذف کند.

این حکم یک روز پس از آن صادر شد که رسانه‌های صهیونیستی از گسترده‌ترین اعتراضات در یک دهه گذشته علیه نتانیاهو خبر دادند و تعداد شرکت کنندگان در تجمع را حدود ۱۰ هزار نفر برآورد کردند. هزاران معترض، عمدتا در تل آویو و قدس در هفته‌های اخیر در اعتراض به نحوه عملکرد نخست وزیر این رژیم در جریان بحران ویروس کرونا تظاهرات کرده اند.

برخی از تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو شده اند. بعضی از معترضان درباره نحوه واکنش دولت به این همه گیری ابراز نارضایتی و برخی دیگر به طور کلی با نخست وزیری نتانیاهو به ویژه با توجه به اتهامات فساد علیه وی مخالفت کرده اند.

در روز‌های اخیر تظاهرات متعددی علیه نتانیاهو برپا شده است. در این میان، پسر وی به انتشار پیام‌های توئیتری درباره رهبران تظاهرکنندگان مبادرت کرده است. پسر نتانیاهو از دنبال کنندگان صفحه شخصی اش خواسته بود در مقابل خانه‌های سازمان دهندگان این تظاهرات تجمع کنند. رهبران تظاهرات اعلام کردند پس از انتشار پیام‌های توئیتری پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تهدید‌هایی دریافت کرده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین نتانیاهو رژیم صهیونیستی تظاهرات رژیم صهیونیستی فلسطین تظاهرات نتانیاهو نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی