Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک فردا میزبان یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه است و احتمالا موضوع تخصیص اعتبار از مسائل این نشست خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، کمیته ملی المپیک تاکنون ۲۵ درصد از بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرده است و به دنبال تخصیص اعتبار از سازمان برنامه و بودجه است تا بتواند مابقی بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه میهمان رئیس کمیته ملی المپیک است و به احتمال زیاد یکی از موضوعات مورد بحث این جلسه تخصیص اعتبار است.

کمیته ملی المپیک تاکنون یک مرحله تخصیص اعتبار به فدراسیون‌های ورزشی داشته که در اولین مرحله پرداختی، ۷میلیارد و ۳۹۲ میلیون  تومان به آن‌ها پرداخت کرده است.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: صالحی امیری کمیته ملی المپیک سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار سازمان برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام سایت سازمان لیگ، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود