Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و گفت: حدود 40 هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود 2400 نفر از نیروهای قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در اواخر شهریور یا نیمه اول مهر

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه‌های دولتی تا پیش از 20 مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهریور ماه یا نیمه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ توضیح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می‌آید تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت در آزمون استخدامی دستگاه های دولتی رعایت می‌شود

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای برگزاری آزمون تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می‌شود، ادامه داد: ممکن است گروه‌های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار شود.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش آزمون‌هایی را برگزار خواهد کرد که تعداد داوطلبان آن بیشتر از آزمون استخدامی خواهد بود بنابراین تجارب لازم به دست می آید.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت بهداشت آموزش پزشکی دستگاه های دولتی آزمون استخدامی دستگاه های دولتی برگزاری آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان