Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان نهادی چابک، کارآمد و انقلابی نام برد.

فاطمه منصوری در حاشیه نشستی با رئیس و مسوولان جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسائل و مشکلات جهاددانشگاهی را نباید تنها مشکلات و مسائل این نهاد دانست بلکه مسائل و مشکلات جهاد همان مسائل و مشکلات مردم است چرا که جهاددانشگاهی نهادی است که به مردم خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید با هم‌افزایی مشکلات جهاددانشگاهی را مرتفع کنیم ادامه داد: جهاددانشگاهی دستگاهی چابک و کارآمد است و خدمات این نهاد را قدر می‌نهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در مجموع ظرفیت عطیم و قابل توجهی دارد به فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف و از جمله فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای پرداخت و اضافه کرد: توجه توأمان به حوزه‌های پژوهش، آموزش و حوزه فرهنگ و رسانه می‌تواند زمینه‌ساز جریان‌سازی در جامعه باشد و یکی از دلایل موفقیت جهاددانشگاهی نیز همین است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت جهاددانشگاهی استان نیز بهره‌مندی همزمان از این سه بخش است خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به واسطه برخورداری از این ظرفیت متنوع، توانمندی لازم برای جریان‌سازی در جامعه را دارد.
منصوری با بیان اینکه جهاددانشگاهی با وجود تعدد وظایف از بهره‌وری بالایی برخوردار است گفت: یکی از دلایل این بهره وری بالا به ساختار چابک آن برمی‌گردد که بدون درگیرشدن با بروکراسی‌های اداری و...می‌تواند بستر لازم را برای حرکت روبه جلو فراهم کند.

معاون استاندار سمنان بر ضرورت توجه بیشتر به آینده‌پژوهشی در دستگاه‌ها و خصوصا جهاددانشگاهی تاکید و تصریح کرد: بخش پژوهشی جهاددانشگاهی استان می‌تواند در این بخش موثر باشد.
وی با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از آینده پژوهی جلوتر از زمان حرکت کنیم اضافه کرد: باید تلاش کنیم که شناخت بیشتری از آینده‌ای که فراروی‌مان است داشته باشیم.

وی با اذعان به اینکه جهاددانشگاهی در چهار دهه فعالیت خود به خودباوری رسیده ادامه داد: جهاددانشگاهی نهادی است که با ترجمان شعار "ما می‌توانیم" به خود قیمت و ارزش داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر ضرورت توجه بیشتر به ظرفیت‌ نیروهای جوان تاکید کرد و افزود: متاسفانه بخشی از جوانان ما آنگونه که باید به توانایی‌های خود باور ندارند لذا نهادی مثل جهاددانشگاهی می‌تواند با برنامه‌ریزی این جوانان را در مسیر قرار دهد.

منصوری به توانمندی بالای رسانه‌ای در جهاددانشگاهی پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی به واسطه برخورداری از رسانه‌های موثری همچون ایسنا می‌تواند منشاء اثر بیشتری باشد

وی با بیان اینکه برای هر کاری چه در حوزه سیاسی و چه در حوزه اقتصادی، اجتماعی و ...باید زمینه فرهنگی و پیوست رسانه‌ای فراهم کرد اظهار کرد: هیچ فعالیتی در این حوزه‌ها بدون پشتوانه و زمینه فرهنگی به نتیجه نمی‌رسد چرا که کار فرهنگی، پیش‌زمینه هر فعالیت و اقدامی است و بدیهی است که نقش رسانه در شکل‌گیری این زمینه فرهنگی بسیار مهم و بی‌بدیل است.
این مدیر مسوول بر ضرورت ارتباط مستمر با مردم تاکید و با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ای جهاددانشگاهی تصریح کرد: رسانه‌ها با طرح نیازمندی‌ها و ارائه راهکارها می‌توانند به دولت و نظام کمک کنند.
وی بر ضرورت احصاء نیازهای آموزشی و زیرساختی از طریق پژوهش‌های کاربردی تاکید و اظهار کرد: جدای از این مهم، باید متناسب با نیازهای واقعی جامعه، برای ارائه این آموزش‌ها برنامه‌ریزی کنید. ضمن اینکه همزمان و توأمان می‌توانید از طریق ظرفیت بالای رسانه‌ای خود به فرهنگ سازی در این حوزه‌ها کمک کنید.

 وی بر ضرورت بازسازی سرمایه‌اجتماعی به عنوان یک نیاز جدی نام برد و گفت: رسانه‌ها در این مهم نقش بی‌بدیل و یگانه‌ای دارند. ضمن اینکه رسانه‌ها می‌توانند همزمان، مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را نیز منتقل و در خصوص آن به ارائه راهکار بپردازند، تا از این راهکارها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بهره گرفته شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی معاون استاندار سمنان منطقه سمنان جهاددانشگاهی استان بر ضرورت رسانه ها رسانه ای حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیز کردن چاقو در خانه: ترفند‌هایی برای داشتن چاقو‌های همیشه تیز (فیلم) ۵ راهکار آسان و تازه برای تیز کردن چاقو‌های کُند خانگی (فیلم) ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم)

دیگر خبرها

  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!