Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:40:39 GMT

مصرف آب، همچنان در حال صعود!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۷۷۰

مصرف آب، همچنان در حال صعود!

سعید توکلی مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان اظهارداشت: متاسفانه با توجه به  شیوع گسترده ویروس کرونا شاهد افزایش ۱۸ درصدی مصرف آب در استان اصفهان  نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.البته افزایش دمای هوا نیز از دیگر دلایل افزایش مصرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید اُفت فشار، نتیجه افزایش بی رویه مصرف آب

او افزود: از سوی دیگر کاهش سطح آب چاه‌های کشاورزی و سهمیه بندی آب،  شرکت آبفا استان را دچار چالش کرده است.

توکلی ادامه داد:   صرفه جویی مشترکان در مصرف آب۲۳ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است. اگر مردم بتوانند با مصرف بهینه این صرفه جویی را افزایش دهند، می‌توانیم از بحران آب در فصل تابستان عبور کنیم.

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان گفت. پیش بینی می‌شود طی ۱ هفته اخیر به دلیل خنک‌تر شدن دمای هوا شاهد رفع  افت فشار آب در استان اصفهان باشیم.

توکلی افزود:  استان اصفهان به عنوان پنجمین استان از نظر مصرف بیش از حد آب در کشور شناخته می‌شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آبفا چاه های کشاورزی ویروس کرونا مصرف آب فصل تابستان استان اصفهان مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!