Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@15:54:19 GMT

توزیع بیش از 10 تن گوشت قربانی بین نیازمندان سردشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۹۰۹

توزیع بیش از 10 تن گوشت قربانی بین نیازمندان سردشت

رییس کمیته امداد امام خمینی(س) سردشت گفت: ۱۰ هزار و ۱۶۰ کیلوگرم گوشت قربانی با مشارکت خیّران بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش جماران، علی ابراهیم اظهار داشت: این میزان گوشت در روز عید قربان با ذبح ۱۴۶ راس دام سبک و سنگین بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: گوشت دام‌های قربانی به صورت بسته‌های ۲ و سه کیلویی آماده شده و در اختیار چهار هزار خانوار تحت پوشش و نیازمند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی(س) سردشت اضافه کرد: روز عید قربان امسال با همت خیران و از طریق مراکز نیکوکاری این نهاد، ۴۶ راس گاو و گوساله و ۱۰۰ راس بز و گوسفند به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان ذبح شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا توزیع گوشت قربانی کمیته امداد سردشت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه