Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید گروه‌های تبلغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید،شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران امروز در دیدار با سرگروهان مبلغان استان، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه مبلغان تبلیغات دینی مذهبی و فرهنگی است که نشان از ارزشمند بودن کار است و جنس کار را همچون کار انبیا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم، مبلغان باید همواره کار را پالایش کرده و نقاط ضعف و قوت را مشخص کنند، همواره آموزش ببینند تا مهارت‌های تبلیغی افزایش پیدا کند.

محمدی‌لائینی ضمن اعلام فعالیت ۴۰۰ مبلغ در مازندران گفت: اعمال این عده باید به‌روز باشد، کارهایی که انجام می‌شود مشخص و مکتوب باشد، تولید نسل صنفی فراموش نشده و کار به مدیریت حوزه متصل شود، میدان اصلی جنگ، میدان فرهنگی است و باید  تمام تلاش صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مبلغان تاکید کرد: باید دنبال بسترسازی برای تبلیغات باشید، اگر بتوانید از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار کرده و با هم تلفیق شوید بسیار پسندیده است چرا که مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه بوده و بر زیبایی کار می‌افزاید.

این مسرول متذکر شد: تقوا، اخلاص و توکل به خدا مهم است، که با داشتن اینها در کارتان پیشرفت خواهیم داشت و کارر انسان‌ساز خواهد شد، تقوای اکسیری است که کار انسان را موثر خواهد کرد.

وی یادآور شد: مبلغان از همین الان باید برای تابستان سال بعد برنامه‌ریزی کرده و تعدادشان بیشتر شود، باید اطلاعات بروز و همچنین مشخص شدن اهداف در سواحل حضور داشته که این کار تلاش و چابکی زیادی می‌طلبد.

محمدی‌لائینی در پایان بیان کرد: باید گروه‌های تبلیغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید، البته می‌شود از ظرفیت خواهران دانشجو استفاده کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی عباس زاده شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه ۱۲ درصد گوشت مرغ موردنیاز کشور در این استان تولید می شود، گفت: با توسعه زنجیره مرغ در مازندران، توان صادراتی این زنجیره در استان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران قطب تولید طیور کشور به شمار می رود و در همه عرصه های کشاورزی به عنوان نگین کشاورزی کشور مطرح است، تصریح کرد: زنجیره تولید مرغ یکی از زنجیره های مهم در استان مازندران به شمار می رود که قابلیت توسعه دارد.

وی با اشاره به اینکه زنجیره تامین گوشت مرغ روند رو به رشدی را سپری می کند، بیان کرد: مازندران از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه تولید گوشت سفید برخوردار است به صورتی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت جوجه کشی کشور در مازندران واقع شده و بیش از ۲۷ درصد جوجه یک روزه کشور در استان مازندران تولید می شود.

عباس زاده با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ درصد گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می شود و این استان در تامین بخشی از نیاز مرغ پایتخت و استان های همجوار مشارکت دارد، عنوان کرد: در سالجاری با برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت افزایش جوجه ریزی در کشور، ظرفیت تولید مرغ در این استان افزایش یافته است و به سمت صادرات گام برداشته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد قابلیت صادرات و گسترش ارسال تولیدات به خارج از کشور در سال های آینده با حمایت های بیشتر روند پرشتاب تری را بگیرد.

کد خبر 6092500

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات