Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:15:32 GMT

۶۹ روستای لرستان با تانکر آبرسانی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۹۵۲

۶۹ روستای لرستان با تانکر آبرسانی می شوند

کرموند با اشاره به کمبود آب در روستاهای استان لرستان، هم اکنون ۶۹ روستای استان از ظریق تانکر آبرسانی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حمید رضا کرموند» امروز(13 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل گرمای هوا هم اکنون برخی روستاهای استان لرستان با کمبود آب مواجه هستند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: در حال حاضر ۶۹ روستا از طریق تانکر آبرسانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هزار و ۵۳۰ روستا از روستاهای لرستان تحت پوشش شبکه توزیع آب روستایی هستند، ابراز کرد: از مجموع روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شوند، بیش از 40 روستا تحت پوشش شبکه توزیع آب روستایی هستند.

 

کرموند ادامه داد: ۲۹ روستای استان لرستان تحت پوشش شبکه توزیع آب روستایی نیستند، به دلیل اینکه با مشکل کمبود آب مواجه هستند با تانکر آبرسانی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای دارای مشکل تامین آب به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: شرکت آب و فاضلاب تأمین آب مردم را وظیفه خود می داند و برای رفع مشکل مردم تا زمان رفع مشکلات، با تانکر آبرسانی می شوند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: ۱۵ تانکر داریم که وظیفه دارند روستاهایی که مشکل کمبود آب دارند را تأمین آب کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها آبرسانی با تانکر آبرسانی تانکر آبرسانی می شوند کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال