Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@21:36:57 GMT

جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۲۳۴

جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴  باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا بایستی مبلغ یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ تا ۱۶ مرداد ماه پرداخت کند تا پرونده سرخپوشان بسته شده و کار به تعیین حکم انضباطی نسبت به این بدهی نرسد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز که در ابتدا عنوان کرده بود نسبت به اعلام این حکم اعتراض خواهد داشت خبر از اعاده دادرسی ۱۳۰۰ صفحه ای در قبال پرونده برانکو ایوانکوویچ داد اما اطمینان او از شکست مجدد در آن باعث شد تا در بازه زمانی کوتاه تصمیم به پرداخت طلب سرمربی فصل گذشته سرخ ها تا ۱۶ مرداد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغی که در موجودی باشگاه پرسپولیس دیده نمی شود اما رسول پناه قصد دارد با استفاده از قوانین فیفا تا زمان صدور حکم انضباطی اقدام به پرداخت طلب برانکو کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد بیش از ۶۰ درصد این پول را تا پایان هفته به حسابی که از سوی فیفا اعلام شده است به برانکو پرداخت کند و مابقی آن را نیز طی یک ماه آینده بدهد.

بیشتر بخوانید: قول پرسپولیس به برانکو: تا قبل از ١۶ مرداد مطالباتت را می‌دهیم

سیاستی که با توجه به قوانین مالی و انضباطی در فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه های بدهکار در نظر گرفته شده است. از قرار معلوم ارجاع پرونده باشگاه های بدهکار به کمیته انضباطی فیفا پس از اتمام مهلت آن حدود یک ماه طول می کشد و سرخ ها نیز از همین مدت در جهت تسویه با برانکو استفاده می کنند.

در صورتیکه این باشگاه باز هم نتواند با شاکی مد نظر خود تسویه کند مشمول یکی از بندهای جریمه نظیر محرومیت از حضور در نقل و انتقالات، کسر ۶ الی ۹ امتیاز و محرومیت از حضور در رقابت های بین المللی روبرو می شود.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران