Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تخلف ۴ میلیارد ریالی واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی در سمنان و در شرایط کرونایی مبتلابه جامعه خبر داد:

مهدی یحیایی 13 مردادماه در جلسه کمیته ارزیابی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا از بازرسی از ۳۲۵ واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در ایام کرونایی خبر داد و اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی استان در این شرایط با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش ، از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است.

یحیایی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای فروردین ماه از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی ، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که ۴۶ فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت ، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی یادآوری کرد: عموم شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب، احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش و نگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا وخدمات، عدم درج قیمت و.... را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اقلام بهداشتی سمنان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است