Web Analytics Made Easy - Statcounter

ردمی، زیرشاخه‌ی شیائومی، به‌تازگی در توییتر اعلام کرده است که می‌خواهد عضو جدید گوشی‌های خانواده‌ی ردمی ۹ را با نام ردمی ۹ پرایم (Xiaomi Redmi 9 Prime) در روز ۴ آگوست ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) برای بازار هند معرفی کند. بر اساس اعلام رسمی ردمی، گوشی ردمی ۹ پرایم قرار است دارای صفحه‌نمایشی با وضوح فول HD پلاس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مندی ردمی ۹ پرایم از این صفحه‌نمایش نخستین بار توسط منو جین، مدیر اجرایی شعبه‌ی هند شیائومی، ازطریق توییتر اعلام شد.

ردمی تاکنون ترجیح داده است که مشخصات فنی کامل گوشی ردمی ۹ پرایم را اعلام نکند. با این‌حال آن‌طور که شایعه‌ها می‌گویند دستگاه موردبحث قرار است نسخه‌ی ری‌برند‌شده‌ی مدل جهانی ردمی ۹ باشد که نخستین بار ۲۲ خردادماه امسال برای اسپانیا رونمایی شد. اگر این شایعه‌ها حقیقت داشته باشند، گوشی شیائومی ردمی ۹ پرایم دارای تراشه‌ی هلیو G80 مدیاتک با صفحه‌نمایشی به ابعاد ۶٫۵۳ اینچ خواهد بود.

ردمی ۹ پرایم قرار است برای تصویربرداری میزبان مجموعا پنج دوربین مجزا باشد. پنل جلویی گوشی از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. ردمی ۹ پرایم در پنل پشتی خود دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای احراز هویت کاربر، در پنل پشتی گوشی از حسگر اثر انگشت استفاده خواهد شد.

ردمی ۹ پرایم شیائومی دارای باتری ۵٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات ازطریق درگاه USB-C خواهد بود. فعلا مشخص نیست که شیائومی می‌خواهد در جعبه‌ی ردمی ۹ پرایم شارژر ۱۰ واتی قرار دهد یا این دستگاه را با شارژر ۱۸ واتی همراه کند.زومیت

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند ردمی نوت 9 شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود