Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی تیمش را با تمام نفرات اصلی به زمین فرستاده بود و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید پرسپولیس برای برد به زمین رفته بود. - اخبار ورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیم پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: به اعتقاد من این بازی برای نساجی بسیار می‌توانست مهم باشد و این تیم بازی جوانمردانه و خوبی هم انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیز که با 62 امتیاز قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود با اعتمادبه‌نفس خوبی بازی کرد و از همه بازیکنانش استفاده کرد. این نشان می‌دهد پرسپولیس آن روحیه ورزشی و وظیفه ورزشی خودش را انجام داد و در یک بازی پایاپایی هر دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

وی افزود: پرسپولیس با چهار هافبک بازی کرد و در مالکیت و انتقال توپ بسیار خوب عمل کرد. این نوع بازی، کار ساده‌ای نبود و پرسپولیس با مهارت و توانمندی این کار را خیلی خوب انجام داد و بیش از 60، 70 دقیقه از بازی توپ را در یک، سوم دفاعی حریف به گردش درآورد. بازیکنان نساجی هم خیلی خوب همدیگر را پوشش می‌دادند و به نظرم با توجه به اینکه این  تیم در رتبه نهم قرار دارد، یک امتیاز این بازی شاید به نفع آن‌ها باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این تیم با وجود قهرمانی همچنان میل به پیروزی مقابل نساجی داشت و حملات زیادی انجام داد، گفت: پرسپولیس با یک روحیه ورزشی خوب بازی بسیار محکمی را انجام داد. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس به جوانانش فرصت بازی بدهد، ولی این تیم با تمام نیروهایش آمد و به نظرم هیچ‌کس هم نمی‌تواند بگوید این تیم برای برد به زمین نیامده بود.

ذوالفقارنسب در رابطه با موقعیت‌های زیادی که شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم از دست دادند، یادآور شد: بازی در چمن مصنوعی برای تیمی که تمام تمریناتش در چمن طبیعی است، مشکل ایجاد می‌کند. کیفیت زمین مانع کار بازیکنان می‌شد و شاید حریف اصلی پرسپولیس در این بازی، چمن مصنوعی بود. معمولاً بازیکنان لیگ برتر عادت به زمین‌های این چنینی ندارند. به طور کلی من هر دو تیم را خوب ارزیابی کردم و این نشان می‌دهد کادر فنی نساجی به خوبی به وظایفش آشناست. چند بازیکن سابق تیم ملی در کادر فنی این تیم حضور دارند و من آینده خوبی برای نساجی پیش‌بینی می‌کنم. 

مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود لیگ برتر فوتبال| نوار پیروزی‌های قهرمان را یک استقلالی پاره کرد/ پسرِ پرسپولیس سد راه شاگردان گل‌محمدی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود لیگ برتر فوتبال| نوار پیروزی‌های قهرمان را یک استقلالی پاره کرد/ پسرِ پرسپولیس سد راه شاگردان گل‌محمدی واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۲ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۳ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است ۴ اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند ۵ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ ۶ روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم ۷ حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند ۸ السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم مهمترین اخبار ورزشی رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد مومنی: استقلال مقابل شهر خودرو منطقی بازی کند تا با امتیاز به تهران بیاید/ دیاباته متبحرانه پنالتی گرفت مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی چمن مصنوعی ترین اخبار گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از پیروزی ارزشمند نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر که موجب شد دو پله از منطقه سقوط فاصله بگیرند، پیامی احساسی به شرح زیر برای هواداران تیمش منتشر کرده و نوشته است:

«من یکی از شما هستم؛ برادر کوچک‌تر  شما 
در همه روزهایی که در قائمشهر زیبا نبودم خدا شاهد است که مثل یک هوادار نتایج تیممان را دنبال می‌کردم، با بردش به آسمان می‌پریدم و با باختش حرص می‌خوردم. رابطه من و نساجی یک رابطه کاری نیست. دلم با این تیم گره خورده تا ابد تا همیشه... . حالا هم دلم قرص است از همان روز اول هم مطمئن بودم که قرار نیست اسیر سختی کار و دشواری مسیر شویم. ما با هم در کنار هم می‌توانیم از پس هر مشکلی برآییم، من به عنوان برادر کوچک‌ترتان اطمینان داشتم که میشود روی تک تک شما حساب کرد؛ می‌دانستم تنهایمان نمی‌گذارید.

شما مرد روزهای سخت هستید و کارهای سخت امروز وظیفه دارم از تک تک شما تشکر کنم. اگر امروز قدری نور از روزنه امید پرتر می‌تابد، بزرگترین دلیلش حضور پرشور شماست. بازیکنانم وقتی سکوهای پر از عشق را می‌بینند دیگر راهی ندارند تا پای جان بجنگند، در کنار شما و با مدیریت حاج رضا حدادیان می‌رویم تا دوباره روزهای آفتابی را تجربه کنیم.

کار من و شما تمام نشده است. شک ندارم شما از من مصمم‌تر هستید که تیممان به ساحل آرامش برسد. پس منتظرتان هستیم تا مقابل پرسپولیس یک بار دیگر نشان دهیم در مازندران رنگ قرمز فقط یک معنا دارد؛ نساجی کبیر من و بازیکنانم قول میدهیم تا هر چه داریم رو کنیم تا دوباره با هم بخندیم.
ما در کنار هم می‌جنگیم؛ برای نساجی کبیر.»

دیگر خبرها

  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد