Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال سپاهان که یکی از مهم‌ترین اتفاقات دیدار با استقلال را رقم زد، قرار نیست محروم شود. تاریخ انتشار: 13:08 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۳۵۴

خبرگزاری میزان- در حاشیه دیدار استقلال و سپاهان، اتفاق عجیبی رخ داد و امید نورافکن با وریا غفوری و چند بازیکن دیگر استقلال به درگیری شدید لفظی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری‌ها تا جایی پیش رفت که آرش رضاوند برای تنبیه امید، تکل سختی زد و از زمین بازی اخراج شد.

بعد از این دیدار، برخی این شایعه را به راه انداختند که داور و ناظر بازی، گزارش‌هایی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارائه کرده‌اند مبنی بر اینکه نورافکن در طول بازی فحاشی کرده و از این رو، کمیته اخلاق در مورد این بازیکن، رای صادر خواهد کرد. حتی آن‌ها یک قدم جلوتر رفتند و نوشتند: «احتمال محرومیت نورافکن قوت گرفت.»

در همین راستا، شنیده می‌شود داور بازی بابت اتفاقات رقم خورده، یک کارت زرد به وریا و نورافکن نشان داد و بعد از آن، هیچ گزارشی نوشته نشد، زیرا قاضی میدان اعتقاد دارد درگیری طرفین با فحاشی همراه نبوده یا او چیزی نشنیده است. از این رو، شایعات در خصوص محرومیت بازیکن سپاهان، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: نوری: با استقلال مذاکره‌ای نکردم اما از پرسپولیس و تراکتور تماس‌هایی داشتم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!