Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- باشگاه پرسپولیس قصد دارد مبلغ واریزی به حساب برانکو ایوانکوویچ را با توجه به قوانین فیفا در دو قسط پرداخت کند.

 باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا بایستی مبلغ یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ تا ۱۶ مرداد ماه پرداخت کند تا پرونده سرخپوشان بسته شده و کار به تعیین حکم انضباطی نسبت به این بدهی نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز که در ابتدا عنوان کرده بود نسبت به اعلام این حکم اعتراض خواهد داشت خبر از اعاده دادرسی ۱۳۰۰ صفحه ای در قبال پرونده برانکو ایوانکوویچ داد اما اطمینان او از شکست مجدد در آن باعث شد تا در بازه زمانی کوتاه تصمیم به پرداخت طلب سرمربی فصل گذشته سرخ ها تا ۱۶ مرداد بگیرد.

مبلغی که در موجودی باشگاه پرسپولیس دیده نمی شود اما رسول پناه قصد دارد با استفاده از قوانین فیفا تا زمان صدور حکم انضباطی اقدام به پرداخت طلب برانکو کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد بیش از ۶۰ درصد این پول را تا پایان هفته به حسابی که از سوی فیفا اعلام شده است به برانکو پرداخت کند و مابقی آن را نیز طی یک ماه آینده بدهد.

سیاستی که با توجه به قوانین مالی و انضباطی در فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه های بدهکار در نظر گرفته شده است. از قرار معلوم ارجاع پرونده باشگاه های بدهکار به کمیته انضباطی فیفا پس از اتمام مهلت آن حدود یک ماه طول می کشد و سرخ ها نیز از همین مدت در جهت تسویه با برانکو استفاده می کنند.

در صورتیکه این باشگاه باز هم نتواند با شاکی مد نظر خود تسویه کند مشمول یکی از بندهای جریمه نظیر محرومیت از حضور در نقل و انتقالات، کسر ۶ الی ۹ امتیاز و محرومیت از حضور در رقابت های بین المللی روبرو می شود.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی