Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادامه دست و پا زدن‎های این رژیم و آمریکا خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد. تاریخ انتشار: 13:17 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۳۳۱

خبرگزاری میزان - «دنی دانون»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی است «تمدید تحریم تسلیحاتی ایران بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش «جروزالم پست»، «دانون» می‎گوید «هر جا خطری برای اسرائیل وجود دارد، می‌توان رد پای ایران را تشخیص داد.»

او همچنین در ادامه ادعا‌های بی اساس خود، «ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.»

این مقام رژیم صهیونیستی همچنین از طرح آمریکا برای تمدید حریم تسلیحاتی علیه ایران حمایت کرد و خواستار حمایت کشور‌های دیگر و پیوستن آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

«دنی دنون»، در بخش دیگری از اداعاهای خود گفت که «ایران از برجام پیروی نمی‌کند.»

بیشتر بخوانید:  تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در دستور کار سفر «برایان هوک» به انگلیس آمریکا به فشار‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ادامه می‌دهد

شورای امنیت ۱۳ سال پیش طی قطعنامه‌ای خرید و فروش هرگونه سلاح را در ارتباط با ایران ممنوع کرد.

بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، تحریم تسلیحاتی ایران باید حداکثر پنج سال پس از توافق هسته‌ای پایان یابد.

تحریم تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران ۲۷ مهرماه به پایان می‎رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

ایسنا/گلستان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس امروز با تجمعی از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و مردم‌ مظلوم فلسطین دفاع کردند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند که خانم نوئل مک کافی رئیس گروه فلسفه دانشگاه اموری یکی از این بازداشت شدگان است.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشورها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشورهای غربی می‌گذرد، نشان‌ می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده‌ و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیروهای گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲