Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده سال ٩٩ از پانزدهم تا ٢١ مرداد تمدید شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مطابق این اطلاعیه داوطلبان با داران بودن شرایط سنی ٣ سال و سابقه دو سال کار مرتبط و در اختیار داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا بالاتر می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت مطالعه دقیق آگهی و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه روز جمعه 4 مهر 99 برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه فردا آغاز می‌شود

انتهای پیام/

R1577/P1014142/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز وکلای قوه قضائیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط مرکز وکلای قوه قضائیه پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ توضیحات سازمان غذا و دارو درباره واردات احتمالی "واکسن کرونای روسی" ۲ برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! ۳ آمار جان‌‌باختگان کرونا در ایران از مرز ۱۷۰۰۰ نفر گذشت ۴ اعلام "وضعیت فاجعه" در شهر ملبورن استرالیا ۵ گزارش| ایران چگونه با هدایت امام خامنه‌ای تبدیل به کشوری "دانش‌بنیان" شد ۶ زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان ۷ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۸ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان مهمترین اخبار اجتماعی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! نمکی: به تعویق انداختن کنکور به امید روزهای بهتر کار درستی نیست/ کنکور سراسری سوهان روح مردم سرپرست جدید دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت منصوب شد گزارش| ایران چگونه با هدایت امام خامنه‌ای تبدیل به کشوری "دانش‌بنیان" شد مهمترین اخبار تسنیم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌ / کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ گفت‌وگو| نماینده پارلمان عراق: فرصت برای شکل گیری «احزاب نوظهور» در انتخابات آینده فراهم است نمکی: به تعویق انداختن کنکور به امید روزهای بهتر کار درستی نیست/ کنکور سراسری سوهان روح مردم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز وکلای قوه قضائیه مرکز وکلای قوه قضائیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور

عبدالرسول پورعباس، در خصوص میزان سلامت و امنیت برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اظهار کرد: این آزمون علی‌رغم پیچیدگی‌هایی که داشت و فشاری که از جانب فضای تبلیغاتی شبکه‌های متقلب به سازمان سنجش وارد می‌شد، خوشبختانه در نهایت سلامت برگزار شد و ما یکی از بی‌نظیرترین و سالم‌ترین آزمون‌های خود را برگزار کردیم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از تقلب ۲۵ داوطلب نوبت اول ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تمامی این ۲۵ افراد متقلب بازداشت و به پلیس امنیت کشور تحویل داده شدند و در مراحل انجام بازجویی هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در برگزاری نوبت اول کنکور امسال تمامی دستگاه‌های امنیتی کشور با تمام قوا برای تامین امنیت آزمون پای کار آمدند و توانستیم امنیت، آرامش و سلامت آزمون را تامین کنیم.

پورعباس خاطرنشان کرد: ۲۵ نفر از افرادی که به عنوان داوطلب متقلب در جلسه آزمون بازداشت شدند از مناطق مختلف کشور اعم از تهران، غرب، شرق کشور بودند و این افراد در همان دقایق اول آزمون شناسایی و دستگیر شدند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: نحوه تنظیم سوالات آزمون و شخصی سازی دفترچه‌های داوطلبان از دیگر عواملی بود که توانستیم کنکور بی‌نظیری را در امسال برگزار کنیم و خوشبختانه امسال نسبت به سوالات رضایت داشتند و سوالات امسال از تعادل خوبی برخوردار بود.

پورعباس در پایان با تاکید بر اینکه حدوداً ۱۲ درصد داوطلبان نوبت اول کنکور غایب بودند، گفت: معمولاً تعداد غایبین آزمون در گروه‌های مختلف حدود ۱۲ درصد تخمین زده می‌شود؛ اما اگر بخواهیم میانگین را در نظر بگیریم در آزمون نوبت اول نیز همان ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط