Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶ طرح کشاورزی با ۱۵۷ میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده که از این تعداد تاکنون مبلغ  ۷۳میلیارد ریال در قالب ۴۰ طرح کشاورزی بصورت تسهیلات رونق تولید  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت و سایر در دست بررسی بانک ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید رضا تبسمی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده،اظهار داشت: بوئین زهرا با معرفی ۲۹ واحد تولیدی و دریافت ۵۵ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان های استان دریافت کرده است.
تبسمی تصریح کرد: بانک ملی با پرداخت ۵۲ میلیارد ریال برای ۲۷ واحد تولیدی رتبه اول را در بین بانک های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.
وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح های دام و طیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.
تبمسی، هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاه های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی رونق تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی رونق تولید استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی رونق تولید استان قزوین تسهیلات رونق تولید میلیارد ریال بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور