Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:06:45 GMT

جزئیات تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۱۱۵

جزئیات تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی گفت: وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای سازمان‌دهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان، هم‌زمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موضوع ارائه خدمات نوین طرح کالا کارت به فرهنگیان به‌صورت قرض‌الحسنه، جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع فروشگاه‌ها در سراسر کشور در راستای افزایش قدرت خرید فرهنگیان، بدون پیش‌پرداخت به کلیه فرهنگیان تا سقف ۲۰ میلیون تومان و همچنین به زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه منعقد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حاجی میرزایی، افزود: بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و مراکز معتبر طرف قرارداد، باعرضه محصولات متنوع، آماده ارائه خدمات به‌صورت فروش اقساطی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کالا کارت به متقاضیان فرهنگی در سراسر کشور، می‌باشند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های رفاهی آموزش‌وپرورش، پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان از تسهیلات قرض‌الحسنه و نیز تسهیلات کم‌بهره و سایر تسهیلات اعتباری در کنار توجه به رونق تولید به‌منظور افزایش قدرت خرید فرهنگیان در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان می‌باشد که خوشبختانه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متنوع با بانک‌های متفاوت، بخشی ازاین‌گونه اعتبارات و تسهیلات به ارائه خدمات رفاهی فرهنگیان تخصیص داده‌شده است.

کد خبر 4989949

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان وام قرض الحسنه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی آیت الله سید ابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران محسن حاجی میرزایی ازدواج وضعیت راهها آتش سوزی عید سعید قربان قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین

تین نیوز

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در سال گذشته تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز ۶۰۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور