Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از تئاترشهر، «جا به‌جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک‌تر» تازه‌ترین پروژه اجرایی نصیر ملکی جو نویسنده و کارگردان تئاتر بود که روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه (نهم تا دوازدهم مرداد) در محوطه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.



در این اثر محیطی که محصول مجموعه کارخانه هنر مدرن با موسیقی انتخابی Up Coming Funeral  اثر علی صمدپور بود، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان (مجریان طرح)، یاسمن رضا زاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، مسیح کمالی، کوروس افشار، زینب گرما رودی، محمد مفاخری، امید تیموری، مینا رمضانی ( اجرا گران)، زهرا سلیمیان (برنامه ریز)، بهنام شاملو، حسین مهدوی (دستیاران کارگردان)، نصیرملکی جو (طراحی لباس و آکسسوار)، کیمیا شاه محمدی، فریبا شاه محمدی، سمیه خواسته (طراحی و دوخت لباس)، یغما فرجی (ساخت آکسسوار)، شقایق برهمتی (طراح گریم)، مهسا شیخی (طراح گرافیک)، امیر قالیچی (مدیر روابط عمومی)، علی حدادی اصل، پریسا محمدی، شیواخدا بخش (عکاسان)، محمد مقیمی، حمید مهدوی، ثمین موسوی، داود عباسی (فیلمبرداران ) گروه اجرایی را تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیرملکی جو، طی روزهای گذشته علاوه بر اجرای این پروژه محیطی، نمایش کوکاکولا با بازی سیاوش چراغی پور و  پگاه کاظمی را از روز ۲۹ تیر تا ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.
 این اثر نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی فروش بلیت تالار قشقایی تئاتر شهر که در چارچوب رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به فاصله‌گذاری تماشاگران تعیین شده بود،  با مجموع ۳۴۵ تماشاگر به اجرای خود پایان داد.

برچسب‌ها نمایش میدانی هنرمند تئاتر تئاتر شهر پرفورمنس تئاتر خیابانی تئاتر شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایش میدانی هنرمند تئاتر تئاتر شهر پرفورمنس تئاتر خیابانی تئاتر شهر نمایش میدانی هنرمند تئاتر تئاتر شهر پرفورمنس تئاتر خیابانی تئاتر شهر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان متوسطه شهرستان افزود: معلمان اندیشیدن را به ما می‌آموزند و کارگران پیشرفت و سازندگی را رقم می‌زنند.

وی بیان داشت: در نظام تعلیم و تربیت، معلم به عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه بسزایی برخوردار است.

مهدوی مطلق تصریح کرد: معلم علاوه بر نقش هدایت، حمایت و تقویت، در رشد و پرورش ابعاد وجودی دانش آموزان نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

وی افزود: علم و شخصیت معلم در تغییر و تحوّل روحی و فکری دانش آموزان اثر گذار است و افکار و اندیشه‌های معلم در فرآیند رشد کودک و نوجوان، دخالت مستقیم داشته و نسل‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

کد خبر 6094403

دیگر خبرها

  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟