Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@14:27:48 GMT

رشد 33درصدی سپرده ها

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۸۸۸

رشد 33درصدی سپرده ها

خبرگزاری آریا - موسسه ملل در چهار ماه نخست سال جاری تراز مثبت 692 میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه به 11 هزار 197 میلیارد تومان رسید .
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه موسسه ملل در طی چهار ماه نخست سال 99 توانست از محل تسهیلات اعطایی یک هزار 571 میلیارد تومان سود کسب کند و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری 879 میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 692 میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موسسه اعتباری در مدت مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 454 میلیارد تومان را ثبت کرد بود که درسال جاری با رشد بیش از 52 درصدی به رقم 692 میلیارد تومان رسید، تراز عملیاتی تیرماه سال گذشته موسسه ملل 163 میلیارد تومان بود که با رشد 218 درصدی در تیرماه سال جاری به رقم 356 هزار میلیارد تومان رسید .
براساس این گزارش بیشترین درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی در موسسه ملل در این دوره چهاره ماهه از سر فصل مشارکت مدنی کسب شده است و همچنین بیشترین سود پرداختی، به سپرده های بلند مدت یک ساله پرداخت شد .
مانده تسهیلات اعطایی موسسه ملل در پایان تیرماه 99 به رقم 11 هزار 364 میلیارد تومان رسید و میزان سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه هم رقم 14 هزار 962 میلیارد تومان را نشان می دهد این موسسه در تیرماه 98 ، 14 هزار 350 میلیارد تومان مانده تسهیلات اعطایی را گزارش کرد و همچنین 11 هزار 197 میلیارد تومان مانده سپرده های سرمایه گذاری را گزارش کرده بود .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپرده های سرمایه گذاری میلیارد تومان رسید تسهیلات اعطایی موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد