Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@13:38:40 GMT

اعلام اسامی فراخوان مسابقه «من کالای ایرانی میخرم»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۰۱۸

اعلام اسامی فراخوان مسابقه «من کالای ایرانی میخرم»

بیکی اسامی فراخوان مسابقه «من کالای ایرانی میخرم» در استان گلستان را اعلام کرد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برنامه ریزی فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از ضروریات کارهای فرهنگی امروز است، کشور ما در برهه ای از موقعیت حساس قرار دارد که از هر سو مورد تهیدد دشمنان خارجی است که فشار اقتصادی به عنوان یکی از قوی ترین سلاح هایی است که آنها در این تهاجم نا برابر در حال استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: وظیفه دستگاه های فرهنگی در این مراحل حساس این است که با برنامه ریزی مدون و فراگیری پازل مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تکمیل کنند و به نوعی سهم خودشان را در این مبارزه خوب ایفا کنند.

 

وی تصریح کرد: تبلیغات، القا و ترویج مذاکرات مبارزه با قاچاق کالا و ارز می تواند یک گفتمان غالب در بین مردم ایجاد کند و فرهنگ زشت قاچاق و فرهنگ بد خرید کالای قاچاق را برای مردم تبیین و روشن کند.

 

بیکی ادامه داد: یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی، برنامه ریزی برای مخاطبان نوجوانان و جوان است که پیامدهای بد خرید کالای قاچاق را برای آنها روشنگری کنند.

 

وی اظهارداشت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان به منظور فرهنگ سازی در مقابله با قاچاق کالا و ارز فراخوانی را در بستر فضای مجازی فراهم کرد تا اعضای کانون های فرهنگی و هنری بتوانند پیام ها و جملات فاخر خود را در جهت حمایت از خرید کالای ایرانی ابراز کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: بیش از 130 عضو کانون فرهنگی هنری در این مسابقه شرکت کردند که آثار خیلی خوبی تولید شد.

 

وی افزود: این آثار توسط 6 داور بررسی شد که نهایتا 20 اثر از بین آنها انتخاب شد که به رسم یادبود به آنها هدایایی تقدیم خواهد شد.

 

بیکی، هدف از برگزاری این مسابقه را فرهنگ سازی بین جوانان و نوجوانان جهت حمایت از خرید کالای ایرانی و جمع آوری جملات فاخر جهت بهره برداری در تبلیغات محیطی و رسانه ای برشمرد.

 

وی با اشاره به اسامی برگزیدگان، گفت: مهدی طالبی، کانون والفجر، علیرضا میرزایی، محمد طالبی، هانیه سادات فهیم علوی، زهرا طالبی، نیکا کشیری، مریم سادات حسینی، فاطمه نظری، سید محمدطاها هاشمی، فاطمه نظری، محمدامین بیکی، میلیاد سالاریان، سیدعلی هاشمی، حامد ده مرده، محبوبه جهان تیغ، سینا شیرمحمدلی، محدثه جهان تیغ فر، سیدمهدی حسینی و یاسمن رخشانی از برگزیدگان این مسابقه هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: این مسابقه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان برگزار شد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد قاچاق کالا و ارز کالای ایرانی خرید کالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب

حجت‌الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیادر همایش اصناف و بازاریان شهرستان خرم‌آباد که در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی اجتماعی تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه به آن به ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد، اظهار کرد: مسئله حجاب با توجه به مستندات در تمدن ایرانی همواره مورد توجه بوده است.
 
وی تاکید کرد: حجاب ارزش مهمی در تعالیم اسلامی دارد و باید در زمینه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای به مقوله حجاب بشود.
به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان مقوله حجاب نیازمند آموزش مداوم به خانواده، مدارس، دانشگاه و جامعه است.
مهدوی نیا گفت: الگو پذیری فرهنگ حجاب نیاز به نهادینه سازی در وجود و باور افراد است و برای رسیدن به این هدف مهم همه گروه‌ها، احزاب، نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های موثر باید پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه در حوزه اجتماع یکی از ویترین‌ها اصناف و بازار است، گفت: بازاریان و اصناف نسبت به نشر فرهنگ و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تبیین فرهنگ حجاب وظیفه موثری دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه حجاب ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی دارد، اظهار کرد: بر همین اساس دشمن از مسائل فرهنگی و دینی استفاده و به اهداف امنیتی و سیاسی خود نفوذ می‌کند.
مهدوی نیا با بیان اینکه طرح عملیاتی نور یک طرح مبارک و مبارزه با طرح عملیاتی اسرائیلی و آمریکایی که سال گذشته شروع کرد، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انتظاری که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اتحادیه‌های صنفی و بازاریان داریم این است که نسبت به آمرین و ناهیان حمایت لازم را داشته باشد.
وی از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های حجاب و عفاف توسط اصناف و بازاریان حمایت و اعلام آمادگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است