Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:19:46 GMT

امام جمعه شهر سرخرود محمودآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۱۵۰

امام جمعه شهر سرخرود محمودآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین معارفه تقی زاده و تکریم حجت الاسلام سید محمود موسوی در فرمانداری محمودآباد با حضور حجت الاسلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران برگزار شد.

امام جمعه جدید شهر سرخرود پیش از این امام جمعه شهر دابوشت آمل بود. 

حجت الاسلام سید محمود موسوی  امام جمعه پیشین سرخرود که به مدت ٦ سال امامت جمعه این شهر را برعهده داشت نیز به عنوان امام جمعه شهر عباس آباد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، با بیان اینکه نماز جمعه بزرگترین برکت نظام انقلاب اسلامی است ، گفت: نماز جمعه متعلق به مردم است و امامان جمعه نیز باید مردمی باشند.

حجت الاسلام محمد انتظاری با بیان اینکه هر مسائلی که به معیشت مردم بر می گردد جز مسائل فرهنگی نیز محسوب می شود ، افزود : امامان جمعه باید به این مسائل ورود و از ظرفیت های شهر برای تحقق این امر استفاده کنند.

وی گفت : امامان جمعه باید خدمت به محتاجان را اولویت اول خود قرار دهند.

فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه گفت : فضیلت نماز جمعه بر همگان مشخص است و باعث ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

علیرضا شریعت افزود : امید است تا با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی وضعیت شهر از حالت قرمز خارج شود تا  بتوانیم از فضیلت نماز جمعه نیز استفاده کنیم.

وی در این جلسه خواستار تعامل  و وحدت بین تمام دستگاه و مسئولین شهری شد تا با شناسایی مشکلات مردم و برگزاری نشست ها در راستای حل دغدغه های مردمی گام بردارند.
شریعت با بیان اینکه  یکی از  منابع اصلی درآمدی مردم سرخرود کشاورزی است ، گفت : در سال جهش تولید باید به بخش کشاورزی نگاه جدی داشته باشیم تا با کاهش واردات برنج در فصل برداشت این محصول  دغدغه معیشتی کشاورزان منطقه کاهش یابد.

در شهرستان ۱۰۰ هزار نفری محمودآباد نماز جمعه در شهر محمودآباد و سرخرود اقامه می شود.

برچسب‌ها مازندران محمودآباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران محمودآباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران محمودآباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت الاسلام نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند