Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@00:27:06 GMT

پلمب ۹ صرافی به دلیل تخلفات ارزی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۴۴۹

پلمب ۹ صرافی به دلیل تخلفات ارزی در تهران

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ نادر مرادی با اشاره به نظارت پلیس بر بازار ارز و سکه، اظهارکرد: باتدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نیز درخواست بانک مرکزی پلیس با اخلالگران نظم اقتصادی و افرادی که بخواهند در این شرایط اقدام به سودجویی کنند برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز گشت‌های مختلف پلیس اقدام به بازرسی محسوس و نامحسوس در این فضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته چند تیم از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای نظارت بر صرافی‌های پایتخت و به منظور ساماندهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات مربوط به این صنف، از ۳۵ صرافی بازدید کردند که در جریان آن به ۱۵ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

مرادی افزود: همچنین ۹ صرافی متخلف نیز به علت خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی با اخذ دستور قضائی پلمب شدند که پرونده آنان برای رسیدگی به نهاد‌های قانونی و مربوطه ارجاع خواهد شد.


به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، گشت‌های پلیس در این فضا‌ها و صنوف همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخلفات ارزی صرافی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت گرفتن نمره منفی گفت: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه او مسترد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تخلفات حادثه‌ساز از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیر مجاز، حرکت به طور مارپیچ، حرکت با دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، عبور از محل ممنوع، دور زدن در محل ممنوع، تجاوز به چپ از محور راه، استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نقص فنی مؤثر یا نقص در سامانه روشنایی در شب، توجه نداشتن به فرمان پلیس، رعایت نکردن شرایط مندرج در گواهینامه و مقررات حمل بار، تخلفاتی هستند که اگر راننده آنها را مرتکب شود علاوه بر اعمال قانون لحظه‌ای، نمره منفی نیز در گواهینامه آنان درج خواهد شد.

وی با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت اخذ نمره منفی افزود: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: چنانچه پس از اعمال مقررات فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۵ نمره منفی دیگر در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه وی به مدت شش ماه ضبط و پس از انقضای مدت مذکور و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: هرگاه پس از اعمال مقررات بندهای فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۰ نمره منفی دیگر نیز در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه این دست افراد ابطال می‌شود و بعد از یک سال می‌توانند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه و سپری کردن مراحل مربوطه نسبت به دریافت گواهینامه جدید خود اقدام کنند.

کد خبر 751585

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟