Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:30:08 GMT

تصمیم‌گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۵۱۴

تصمیم‌گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر امروز در حاشیه عقد قرارداد اعضای تیم‌های خوزستانی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، با بیان اینکه نمی‌توانم زمان آغاز رقابت‌ها را اعلام کنم، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در اهواز اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات در کشور آمریکا و بازگشایی کشتی در کشور آلمان ما هم به برگزاری لیگ بسیار امیدوار هستیم چرا که ادامه تعطیلی‌ها لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به کشتی کشور خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، گفت: در مورد اینکه مسابقات به صورت مجتمع یا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، فردا تصمیم‌گیری می‌شود و ما علاقه‌مند هستیم که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما اگر کرونا این اجازه را به ما ندهد، مسابقات را به صورت متمرکز برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور نیز همچون سال گذشته سه تیم از خوزستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

نصیرزاده با بیان اینکه تیم‌های فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و احتشام گستر اهواز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اعلام آمادگی کردند، گفت: می‌توانم بگویم که رقابت سختی بین خوزستان، صبای نور کردستان و ایران مال وجود خواهد داشت و پیش‌بینی قهرمان مسابقات بسیار سخت خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با اشاره به اینکه جلسه سازمان لیگ کشور فردا برگزار می‌شود، افزود: در خصوص نحوه و زمان برگزاری لیگ تصمیم قطعی را خواهیم گرفت و با توجه به پروتکل‌های اعلام شده مانند حضور نداشتن تماشاگران در سالن، انجام مسابقات در فضای باز، تب‌سنجی، غربالگری و قرنطینه امیدواریم بتوانیم لیگ امسال را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم‌های بازار برزگ ایران و سینا صنعت ایذه مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

کد خبر 4989981

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمهدی نصیرزاده لیگ برتر کشتی ورزش خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی لیگ برتر کشتی فرنگی کشتی فرنگی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • روایت جدید علیرضا دبیر از داستان خبرساز حسن یزدانی
  • روایت دبیر از تصمیم اتخاذ شده برای «یزدانی»/ربطی به «تیلور» نداشت
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع