Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست و مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر عالی بوده است و برای ماندن در لیگ برتر همچنان تلاش خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا طهماسبی که سال‌های زیادی به‌عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در تیم پیکان فعالیت داشته است با اشاره به عملکرد چند هفته گذشته این تیم گفت: در شروع مجدد لیگ با بدشانسی برابر قهرمان چند سال کشور (پرسپولیس) شکست خوردیم، اما بعد از آن مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و سپس گل‌گهر به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان در حالی با سایپا و پارس جنوبی به تساوی رسید که مستحق پیروزی بود.

وی با اشاره به تساوی پیکان با تراکتور در تبریز افزود: در بازی با تراکتور در تبریز هم می‌توانستیم برنده باشیم و با کسب سه امتیاز به تهران برگردیم. این در حالی بود که بازیکنانی نظیر دانیال ماهینی، سعید واسعی، نادر محمدی، فراز امامعلی، جابر انصاری و ... به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند پیکان را همراهی کنند و جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک باتجربه تیم نیز جزو مصدومان بود. اگر دقت داشته باشیم متوجه می‌شویم پیکان دست به کار بزرگی زده است و شخصاً و به نوبه خودم از تلاش و تعصب تک تک اعضای تیم، مربیان، بازیکنان و مدیریت باشگاه پیکان تشکر و قدردانی می‌کنم و بدون اغراق می‌گویم، جایگاه این تیم خوب در نیمه اول جدول لیگ برتر است، اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد، در خطر سقوط قرار گرفته است.

مربی و سرپرست تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: تحت فشار قرار دادن تیمی نظیر تراکتور که سه کاپیتان تیم ملی ایران را به علاوه 15 بازیکن باکیفیت و شاخص در اختیار دارد، مسلماً نشان‌دهنده پتانسیل بالای تیم پیکان است. ما در تبریز هم به تیر دروازه تراکتور زدیم و هم فرصت‌های عالی گلزنی خلق کردیم. موقعیت دو به تک محمد خدابنده‌لو و شهریار مغانلو با دروازه‌بان تراکتور را از دست دادیم و در دقیقه پایانی مسابقه هم علی دلیر مهاجم تیم امید پیکان می‌توانست گلزنی کند، ولی خب طبیعی بود او در اولین بازی‌اش در لیگ برتر باتجربه عمل نکند. پیکان در بازی بعدی میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و سپس با استقلال و سپاهان بازی داریم. با داشتن این جوان‌های خوب و پرتلاش امید زیادی داریم نتایج موردنظرمان را برای اطمینان از بقا در لیگ کسب کنیم.

گرشاسبی: برگزاری متمرکز لیگ نیاز به جلسات هم اندیشی دارد/ تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا پیکان در لیگ حفظ شودلیگ برتر فوتبال| تساوی تراکتور و پیکان به سود رقبا

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پیکان تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پیکان تهران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۲ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۳ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است ۴ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۵ روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم ۶ وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی ۷ شرط باشگاه پرسپولیس برای امضا قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۸ محمدی از ذوب‌آهن رفتنی است؟ مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم مهمترین اخبار تسنیم لبنان| باز کردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پیکان تهران فوتبال پیکان تهران فوتبال پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند