Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:15:26 GMT

برنامه بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۸۰۰

برنامه بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص شد

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست علاوه بر دوچرخه‌سواری، در رشته‌های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

مسابقات پارا وزنه‌برداری طی ۵ روز و در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آگوست برگزار می‌شود. مسابقه وزن ۱۰۷+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز ۳۰ آگوست است. طی ۲ دوره اخیر همواره یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می‌شد و حالا بازی‌های پارالمپیک بدون حضور ملی‌پوش فقید کشورمان و قوی‌ترین پارا وزنه‌بردار دنیا برگزار می‌شود.

برنامه کامل بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در اینجا قابل مشاهده است.
 

منبع: کمیته ملی پارالمپیک برچسب‌ها توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک توکیو سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک بازی های پارالمپیک برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در سگد مجارستان برگزار می‌شود.   تیم ملی پاراکانو ایران با ترکیب ۴ قایقران نیز آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها محک خواهد زد.   این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی‌راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.   کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان سرپرست به همراه این تیم حضور دارد.   سیدمرتضی توکلی داور بین‌المللی آب‌های آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ ۱ جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.   این تیم بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت عازم مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز