Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:15:22 GMT

سلسله جلسات مجازی در حوزه غدیر شناسی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۱۹۶

سلسله جلسات مجازی در حوزه غدیر شناسی برگزار می شود

​برنامه‌های ایام غدیر مرکز قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت اعلام شد. این برنامه‌ها شامل مسابقات مجازی در خصوص زوایای مختلف زندگی مولا علی(ع) و سلسله جلسات مجازی در حوزه غدیر شناسی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از  معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت،  «ولی‌الله صحبت‌لو» در خصوص برنامه‌های این مرکز در ایام عید سعید غدیر، گفت: برنامه‌های خوبی در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از سوی مرکز و مجامع تخصصی کانون‌های مذهبی و قرآن و عترت وزارت بهداشت تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، عید سعید غدیر را عیدی بزرگ برای مومنان و مسلمانان جهان دانست و گفت: اولین برنامه در ستاد وزارت بهداشت، تکریم و تجلیل از ساداتی است که در وزارت بهداشت مشغول به خدمت هستند، در ادامه مسابقه الکترونیکی «خطبه غدیر» برای مشارکت همکاران ستادی وزارت بهداشت در این عید بزرگ برگزار خواهد شد. این مسابقه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۳ و ۱۴ مرداد برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول به برگزاری «طرح علوی» توسط مجمع تخصصی کانون‌های قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف توسعه و ترویج کتاب خوانی و شناخت زوایای مختلف زندگی امام علی(ع)  برگزار خواهد شد. بر اساس این طرح، ۱۰ کتاب در دهه امامت و ولایت معرفی می‌شود تا علاقمندان با معرفی کتاب‌های نویسندگان برجسته در این حوزه، منابع مورد نیاز خود را دریافت کنند. قسمتی از مطالب مهم این کتاب‌ها به حالت پادکست و به صورت مسابقه آماده می‌شود و روزانه از پنج نفر برگزیده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی از برگزاری مسابقه «کتاب خوانی مجازی خطبه غدیر» مخصوص دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و بیان داشت: این مسابقه به همت مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، مسابقه «شعر غدیر» نیز در اینستاگرام برگزار خواهد شد که بر این اساس شرکت کنندگان فیلم شعرخوانی، اشعار و سروده‌های خود را برای ما ارسال می‌کنند و از سوی داوران، بهترین سروده‌ها و شیوه شعرخوانی مشخص و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

 

صحبت‌لو از برگزاری سلسله جلسات لایو اینستاگرامی با موضوع غدیرشناسی خبر داد و گفت: این بخش با بارگذاری فیلمی از دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آغاز خواهد شد و در ادامه فیلم‌ها و سخنرانی‌های افراد صاحب نظر در حوزه غدیر شناسی در قالب سلسله جلسات مداوم در طول سال در پیج اینستاگرام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت قرار داده می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مسابقه «ایده برتر هشتگ عید غدیر» خبر داد و گفت: این مسابقه توسط مجمع تخصصی کانون‌های قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت اجرا می‌شود که در نهایت از میان هشتگ‌های اعلام شده، سه هشتگ برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیرشناسی غدیرخم وزارت بهداشت مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تخصصی کانون سلسله جلسات برنامه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی