Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در ارزیابی سال ۹۸ از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به عنوان هیئت برتر کشور انتخاب شد.

او افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته هیات ورزش‌های همگانی استان یزد بعد از استان مازندران و بالاتر از استان تهران با کسب ۸۳۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و درجه عالی این ارزیابی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هیات‌های ورزش همگانی کشور در سه گروه دسته بندی شده اند که هیات استان یزد در گروه ۲ در رده نخست ایستاده و بالاتر از استان‌های مرکزی، زنجان، البرز، کرمانشاه، اردبیل، همدان، کرمان و گلستان قرار دارد.

هاشمی با تقدیر از تلاش‌های رئیس و دیگر اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد و دیگر شهرستان‌ها،گفت: در این ارزیابی که همه ساله از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور انجام می‌شود عملکرد هیات‌های استانی در حوزه‌های مسابقات، همایش‌ها، آموزش، سمینار‌ها، اعزام‌ها، جذب اسپانسر و جذب اعتبارات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی ورزش های همگانی استان یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود