Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خنیفر به بررسی وضعیت 20 هزار نیروی استخدامی جدید آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود به بیان جزئیاتی درباره آغاز به تحصیل 20 هزار نیروی استخدامی جدید آموزش و پرورش در این دانشگاه پرداخت.

حسین خنیفر درباره استخدام 20 هزار نفر در آموزش و پرورش که جدیدترین ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان هستند اظهار کرد: این 20 هزار نفر که از طریق کنکور سراسری امسال وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند برای دوره 4 ساله کارشناسی در رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرفته خواهند شد و دوره تحصیل خود را در 31 استان کشور و 98 پردیس دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه این دانشجو معلمان از بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان به استخدام رسمی آموزش و پرورش درخواهند آمد.

خنیفر درباره تعهد کاری دانشجومعلمان جدید گفت: همه پذیرفته شدگان معادل دوبرابر مدت زمان تحصیل خود به آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره کلاس‌های دانشگاه در سال تحصیلی 99-1400 اظهار کرد: همانطور که وزیر آموزش و پرورش گفته است ما امیدواریم کلاس‌ها از آغاز سال تحصیلی به صورت عادی برگزار شود، اما چنانچه ستاد ملی کرونا اجازه تشکیل کلاس‌های حضوری را ندهد، کلاس‌های دانشگاه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: امکانات سامانه دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری کلاس‌های آنلاین فراهم شده و قرار است از ظرفیت شبکه شاد هم برای این آموزش‌های غیرحضوری استفاده کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی دوشنبه شب در حاشیه جشنواره تدریس برتر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این جشنواره در پردیس های دانشگاه، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه راهبردی به دانشگاه فرهنگیان دارد و هدف مقدسش تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجومعلمان ما در حوزه تدریس و تدریس برتر باید الگوی تمام عیار معلمی باشند؛ چرا که آنها معلمان فردای این کشور هستند و تربیت نسل آینده را بر عهده دارند.

درویشی جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان را یک کارگاه سازندگی پرورش استعدادهای ناب معلمی در گستره ایران و ساختگاه معلمان قوی دانست و بیان داشت: برای داشتن ایران قوی، ایران پویا و سربلند نیازمند چنین معلمانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که از اقدامات تحولی بزرگ در این دانشگاه است به همت معاونت دانشجویی اجرایی شده و امسال شاهد یازدهمین دوره آن هستیم.

درویشی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جایگاه خوبی را در مرحله منطقه ای کسب کرد و امسال مرحله استانی با توجه به تجربیات گذشته بهتر برگزار شده است و امیدوارم که امسال برگزیدگان مرحله استانی ما در مراحل منطقه ای و کشوری خوش بدرخشند.

استقبال دانشجویان از جشنواره تدریس برتر

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز اظهار داشت: تلاش زیادی برای برگزاری شایسته مرحله استانی جشنواره تدریس برتر در ستاد برگزاری جشنواره صورت گرفته است.

اکبر شیخیانی بیان داشت: از همه عوامل برگزاری جشنواره در پردیس های دانشگاه و دبیران علمی و اجرایی جشنواره تقدیر می کنم و امیدوارم بهترین ها از جشنواره راهی مراحل منطقه ای و کشوری شوند و برای استان افتخارآفرینی کنند.

شیخیانی تاکید کرد: در مدت برگزاری جشنواره رقابت بسیار خوبی را بین شرکت کنندگان شاهدیم و خرسندیم که جشنواره مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و شور و نشاط علمی خوبی در دانشگاه ایجاد کرده است.

مسیر افزایش کیفیت آموزش از شاهراه جشنواره تدریس برتر می گذرد

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی نیز اظهار داشت: از جمله مهمترین اهداف این جشنواره عمق بخشی و کیفیت بخشی به تدریس با رویکرد نوآورانه است.

علی اکبر قاسمی گفت: قطعاً جشنواره تدریس برتر حرکت تحولی بسیار راهگشا در آینده دانشجومعلمان ما به عنوان معلمان فردای این کشور است و چشم انداز بسیار روشنی را برای آموزش و پرورش ایران رقم خواهد زد.

قاسمی بیان داشت: مسیر افزایش کیفیت آموزش از همین شاهراه جشنواره تدریس برتر می گذرد و همه باید تلاش کنیم که معلمانی شایسته، کارآمد و تاثیرگذار برای سربلندی کشور خود تعلیم و تربیت کنیم.

ارتقا مهارت های حرفه ای دانشجومعلمان درجشنواره تدریس برتر

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر نیز اظهار داشت: جشنواره تدریس برتر، دانشگاه نخبگانی برای پرورش و شناسایی بهترین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان است.

عبدالرسول فدایی دولت گفت: در طول مدت جشنواره همه توان خود را در پردیس برای برگزاری شایسته جشنواره به کار بستیم و خرسندیم که این جشنواره توانسته در مدت کم برگزاری این اندازه شور و نشاط علمی در دانشگاه ایجاد کند.

فدایی دولت بیان داشت: مهارت های حرفه ای دانشجومعلمان در این جشنواره ارتقا می یابد و آنها از هم اکنون خود را برای فردای معلمی آماده می کنند و دانشجویان با هر اجرایی در این جشنواره به انتقال تجارب خود به یکدیگر کمک می دهند.

دبیر علمی جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از عوامل اجرایی، هماهنگ کننده و هیات داوران جشنواره تدریس برتر اظهار داشت: هر ساله این جشنواره در سطح دانشگاه فرهنگیان در سطوح استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.

نیکی نیروزاده گفت: یکی از اهداف از برگزاری این جشنواره آن است که دانشجومعلمان با مسائلی که در حوزه آموزش و یادگیری است، آشنا شوند.

نیروزاده بیان داشت: هدف اصلی جشنواره همت، توانمندی، عزت نفس و اعتماد به نفسی است که دانشجو در این جشنواره ثبت نام کرده و به اجرای تدریس خود می پردازد و از همه دانشجویانی که در این جشنواره حضور دارند تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه استعدادها و توانمندی های دانشجویان ما بسیار است، متذکر شد: در حوزه آموزش و یادگیری مفاهیم و مهارت های زیادی باید یک دانشجومعلم در مدت حضور خود در دانشگاه فرهنگیان از نظر مهارت های معلمی و از نظر صلاحیت های حرفه ای فرا گیرد که یکی از آنها از طریق همین جشنواره تدریس به مرحله یادگیری می رسد.

کد خبر 6092588

دیگر خبرها

  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش