Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: این هیئت در جریان اجرای طرح پویش علم و دانش بومی پساکرونا مشارکت فعالانه و اثربخشی دارد.

احمد عبدالحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یزد درباره فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: در جریان اجرای طرح پویش علم و دانش بومی پسا کروناویروس در مرکز مطالعات برنامه‌ریزی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیئت اندیشه‌ورز استان یزد مشارکت فعالانه و اثربخشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت اعضای هیئت اندیشه‌ورز استان یزد در قالب اجرای بخشنامه ابلاغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره حل مشکلات مختلف بحران کرونا با استفاده از ظرفیت‌های علمی عظیم دانشگاه صورت گرفته است.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تبیین کرد: مشارکت اعضای این هیئت با کارگروه‌های ۴۰ گانه مرکز مطالعات برنامه‌ریزی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی که به‌منظور بارش فکری درباره محورهای پیامدهای بحران کرونا و راهبردی در سه قلمرو بین‌المللی، ملی و خُرد ایجاد شده‌اند به لحاظ کمی و کیفی بسیار مناسب بوده است.

عبدالحسینی عنوان کرد: در کارگروه اقتصاد که یکی از مهم‌ترین ابعاد خسارت‌های ناشی از بحران کروناویروس را پوشش می‌داد، اعضای هیئت اندیشه‌ورز استان یزد مشارکت بسیار جدی در قالب دبیری و خروجی کارگروه داشتند.

استفاده از ظرفیت‌ هیئت‌های اندیشه ورز در شکل‌دهی هسته راهبردی پساکرونا

وی اضافه کرد: در کارگروه‌های هنر و سبک زندگی نیز شاهد حضور فعالانه و اثربخش اعضای هیئت اندیشه‌ورز استان یزد در جلسات فشرده یکماهه و گزارش نهایی بوده‌ایم.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه مسیر ارزشمندی که مرکز مطالعات برنامه‌ریزی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در استفاده از ظرفیت‌های عظیم هیئت‌های اندیشه‌ورز سراسر کشور در شکل‌دهی هسته راهبردی حکمرانی پساکرونا دنبال می‌کند، تلاش می‌شود تا اعضای هیئت استان یزد در این مرحله نیز مشارکت فعالانه و اثربخشی را داشته باشند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بحران کرونا پسا کرونا علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه‌ای با هدف  بررسی راهکارهای عملیاتی شدن طرح جامع جهاد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

 در این جلسه راهکارهای اجرایی سازی  طرح جامع جهاد علمی بر مبنای تفاهم نامه همکاری پژوهشی وتحقیقاتی فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی وموسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این جلسه گفت: تعامل سازنده با نهادهای موثر در حوزه فناوری و نوآوری برای سرعت بخشیدن به جریان تحقیقات واز بین بردن انحصارطلبی در تحقیقات و نوآوری، جذب ذهن‌های برتر و استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران به منظور حل مساله صنعت و جامعه از اهداف و اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی استان   بر مبنای رسالت و اسناد بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است.

یاشار زهفروش  افزود:امیدوارم با حمایت مرکز نوآوران شهید فهمیده پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیازصنایع دفاعی تا مرحله تبیین دانش فنی پیش رود تا با جهت دهی فعالیت‌های علمی نخبگان در راستای نیازهای طرفین و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد بتوانیم نقش دانشگاه را در راستای حل مساله علمی کشور به منصه ظهور برسانیم.

 

در ادامه جلسه رئیس دفتر شهید فهمیده با معرفی پتانسیل‌های همکاری مشترک با مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، به تشریح طرح جهاد علمی نیروهای مسلح که بخشی از آن نیز در وزارت دفاع در حال انجام است پرداخت و

آیدین صنم نژاد افزود:زمینه‌ها و حمایت‌هایی که در قالب این طرح از دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی صورت می‌گیرد شامل حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با موضوعات مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی کشور، حمایت از پروژه های نوظهور و بدیع، حمایت از طرح‌های پژوهش و فناوری مورد نیاز صنایع دفاعی، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج از کشور مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی است.

وی افزود:  حمایت از برگزاری رویدادهای علمی و فناوری، حمایت از ایجاد مراکز فناوری مشترک، حمایت از انجمن‌های علمی و هسته‌های پژوهشی از دیگر محورهای همکاری مشترک است که  دانشجویان، نخبگان و مخترعان می‌توانند با مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه از حمایت‌های مادی و معنوی دفتر شهید فهمیده استان بهره‌مند شوند.

در پایان جلسه نیز از برخی امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه بازدید شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان