Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حمد مومنی‌راد، سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران  با اشاره به جزئیات پرونده‌هایی که روز گذشته در شعبه ۹ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی محمدی کشکولی مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: روز گذشته دو پرونده رسیدگی شد که در پرونده اول مدیر مسئول هفته نامه صدا به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی متهم شد و همچنین سردبیر این هفته نامه به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام مجرم دانسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیأت منصفه هر دو متهم را به اتفاق آرا مجرم دانست و هیچ یک از این دو را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی‌راد در تشریح جزئیات پرونده دوم نیز اظهار کرد: پرونده دوم، مربوط به  مدیر مسئول روزنامه آرمان بود که با توجه به رضایت شاکی مختومه اعلام شد.

 

اخبار مرتبط رئیس قوه قضاییه دستور رفع توقیف هفته نامه صدا را صادر کرد جزییات پرونده شکایت‌ها علیه هفته نامه صدا پس از رفع توقیف هفته نامه صدا رفع توقیف شد خبرهای خوب قضایی برای رسانه در افطاری رئیس قوه قضاییه هفته نامه صدا توقیف شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دادگاه مطبوعات روزنامه آرمان هفته نامه صدا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هفته نامه صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد