Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@14:23:07 GMT

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۳۷۴

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون استخدام قراردادکار معین دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ا امروز دوشنبه ۱۳ مرداد آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۱۹ مرداد ادامه دارد.

او ادامه داد: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در لینک https://sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/Content.aspx?click=۲۲ سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال است همچین دفترچه راهنمای آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور شهریور ماه ۱۳۹۹ در سایت مرکز سنجش منتشر شده است.

رئیس مرکز سنجش پزشکی بیان کرد: آزﻣﻮن اﻧﺴﺎنی اﺳﺘﺨﺪام ﻗﺮاردادی ﻛﺎر ﻣﻌﻴﻦ ﺟﻬﺖ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻧﻴﺮوی در داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﻋﻠﻮم ﭘﺰشکی اراک، اردﺑﻴﻞ، اروﻣﻴﻪ، اﺳﺪآﺑﺎد، اﺳﻔﺮاﻳﻦ، اﺻﻔﻬﺎن، اﻟﺒﺮز، اﻫﻮاز، اﻳﺮان، اﻳﺮاﻧﺸﻬﺮ، اﻳﻼم، آﺑﺎدان، ﺑﺎﺑﻞ، ﺑﺠﻨﻮرد، ﺑﻮﺷﻬﺮ، ﺑﻬﺒﻬﺎن، ﺗﺒﺮﻳﺰ، ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎم، ﺗﺮﺑﺖ ﺣﻴﺪرﻳﻪ، ﺟﻬﺮم، ﺟﻴﺮﻓﺖ، ﺧﻠﺨﺎل، ﺧﻤﻴﻦ، ﺧﻮی، ﻋﻠﻮم ﺑﻬﺰیستی و توانبخشی، دزﻓﻮل، رﻓﺴﻨﺠﺎن، زاﻫﺪان، زﻧﺠﺎن، ﺳﺎوه، ﺳﺒﺰوار، ﺳﺮاب، ﺳﻤﻨﺎن، ﺳﻴﺮﺟﺎن، ﺷﺎﻫﺮود، ﺷﻮﺷﺘﺮ، ﺷﻬﺮﻛﺮد، شهیدبهشتی، ﻗﺰوﻳﻦ، ﻛﺎﺷﺎن، ﻛﺮدﺳﺘﺎن، ﻛﺮﻣﺎن، ﮔﺮاش، ﮔﻠﺴﺘﺎن، ﮔﻨﺎﺑﺎد، ﮔﻴﻼن، ﻻرﺳﺘﺎن، ﻣﺮاﻏﻪ، ﻣﺮﻛﺰ ﻗﻠﺐ ﺷﻬﻴﺪرﺟﺎیی، ﻣﺸﻬﺪ، ﻧﻴﺸﺎﺑﻮر، ﻫﺮﻣﺰﮔﺎن، ﻳﺎﺳﻮج، ﻳﺰد و ﻟﺮﺳﺘﺎن در ﺗﺎرﻳﺦ ۱۴ شهریور ماه ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

به گفته سیدکامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در این آزمون جذب و به کارگیری می‌شوند و رشته‌های مورد نیاز شامل پزشک متخصص و عمومی، گروه پرستاری، فوریت‌های پزشکی، ماما، مشاغل بهداشتی، مشاغل درمانی و همچنین رشته شغل‌های اداری، مالی، آموزشی و فرهنگی هستند.

تقوی‌نژاد یادآوری کرد: مراحل تخصیص مجوز استخدامی پیمانی به تعداد ۳ هزار نفر، از افراد دارای حدنصاب آزمون ۳۰ آبان ۹۸ نیز در حال انجام است و به زودی اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: دو آزمون غیر از آزمون‌های مذکور در دستور کار داریم؛ اول، بحث به کارگیری سه هزار نفر است که طی روز‌های آینده در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد؛ تلاش ما بر این است که آزمون مختصری برگزار شود و یا از میان افرادی که در آزمون آبان‌ماه شرکت کرده‌اند و نمرات بعدی بعد از افراد پذیرفته شده کسب کرده‌اند، ۳ هزار نفر در رشته‌های مختلف به کار گیریم همچنین برای ماه‌های آتی جذب ۷ هزار نفر را به عنوان نیرو‌های مختلفی به ویژه در بخش‌های پرستاری، بهداشتی، فوریت‌ها و نیرو‌های بخش درمان مجوز لازم را از سازمان اداره استخدامی دریافت کردیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی ثبت نام آزمون وزارت بهداشت مرکز سنجش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش