Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:38:25 GMT

تیراندازی پلیس در بزرگراه زین الدین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۴۶۱

تیراندازی پلیس در بزرگراه زین الدین

پلیس آگاهی تهران جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی در بزرگراه زین الدین را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد. 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح  این خبر گفت: ساعت 17:30 یازدهم مرداد کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده آزاد راه پردیس به سمت تهران به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیادی در حال حرکت بود مظنون می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد پژو 206 بیست و یکم تیر در تهران به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق با مشاهده خودروی پلیس به سمت جنوب بزرگراه یاسینی حرکت کرد که  پلیس چندین بار دستور ایست داد اما سارق با انجام حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه داد.

گزافی گفت: افسراکیپ برای حفظ جان و مال شهروندان و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف کرد که راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس وارد بزرگراه زین الدین شده و با حرکات خطرناک برای مسدود کردن بزرگراه به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه کامیونت خسارت وارد کرد.

به گفته وی، ماموران به علت حرکات مخاطره آمیز راننده پژو 206 و عدم توجه به هشدارهای پلیس برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و دستگیری سارق اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودروی مسروقه کردند که مورد اصابت قرار گرفت و پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با عکس العمل سریع ماموران پلیس، راننده پژو206 به نام «سیامک» که قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر و با تنظیم گزارش اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی پلیس دستگیری سرقت سارق شلیک تیر تعقیب و گریز عملیات تصادف ناجا پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران