Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@03:20:26 GMT

پیشنهاد سیاسی برای تعطیلی تهران در پیک کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۵۵۰

پیشنهاد سیاسی برای تعطیلی تهران در پیک کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، متن بیانیه حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

با عنایت به همه‌گیری لجام‌گسیخته ویروس کوویدـ۱۹ در سطح استان تهران و اخباری که از وضعیت خطرناک مبتلایان و درگذشتگان در روز جاری و روزهای گذشته از سوی مراکز خبری معتبر منتشر می‌گردد، شورای شعبه تهران حزب ندای ایرانیان از احزاب پیشرو در امور مدنی و اجتماعی، پیشنهادات خود به منظور جلوگیری از پیشروی حداکثری و خطرناک پاندمی کرونا را به استانداری تهران و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط سطح استان اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. پیشنهاد می‌گردد به منظور مهار پاندمی و در راستای بهبودی افراد ناقل و درگیرشده کلیه سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون خدمات کشوری، شرکت‌ها و موسسات نیمه‌خصوصی، خصوص و کلیه اصناف به غیر از صنوفی که خدمات ضروری (مواد خوراکی و بهداشت) ارائه می‌نمایند به مدت (۱۴) روز در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تعطیل گردد.

۲. پیشنهاد می‌گردد در راستای عدم به وجود آمدن مشکلات در چرخه اقتصادی کشور، بانک‌ها و کلیه دستگاه‌هایی مانند سازمان برنامه و بودجه، خزانه‌داری کل، صندوق بازنشستگی کشوری و... که رسالت خطیری مانند واریز اعتبارات دستگاه‌ها و یا واریز حقوق بازنشستگان، مستمری‌بگیران و شاغلین را برعهده دارند در صورت وجود بستر مناسب دورکاری، از منزل نسبت به انجام وظیفه اقدام نموده و یا در صورت عدم وجود بستر مناسب تنها کارشناسان و مسئولان کلیدی با مدت‌زمان کاری اندک و با وسائط نقلیه مطمئنی که دستگاه مورد نظر تأمین می‌نماید در محل کار حضور پیدا کنند.

۳. پیشنهاد می‌گردد با کلیه مدیران و مسئولان که از رعایت حضور حداقلی سر بازمی‌زنند طبق مجازات تعیین‌شده در ستاد ملی کرونا برخورد شده و کارکنان تحت امر نامبردگان موظف‌اند موضوع مزبور را به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع داده تا با مدیران خاطی برخورد کیفری شود.

۴. راه‌های ورودی و خروجی شهرستان‌های سطح استان و کلانشهر تهران به مدت (۱۴) روز مسدود و کلیه ورود یا خروج وسائط نقلیه عمومی و شخصی ممنوع گردد.

۴. کلیه پارک‌ها و مراکز تفریحی تا پایان زمان مقرر (۱۴ روز) تعطیل شده و ورود کلیه افراد به این مراکز ممنوع شود.

۶. کلیه مشاغل خصوصی و سایر صنوف که مشغول ارائه خدمات ضروری می‌باشند موظف‌اند کلیه پروتکل‌های ستاد ملی کرونا را رعایت نموده و تا حد امکان خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه نمایند.
 

کد خبر 536966 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران حزب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران حزب دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟