Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

از صبح امروز خبری از برخی منابع موثق شنیده شد مبنی بر تغییر مدیریت در سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»؛ بر اساس این اخباری که دست به دست می‌شود قرار است که مدیرعامل فعلی هما جایگزین علی عابدزاده رئیس فعلی این سازمان شود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که منتشر شده است احکام برای ابلاغ توسط هیئت‌ وزیران،‌ ارسال شده ‌است و بر اساس همین شنیده ها قرار است یکی از افرادی که در گذشته در ارتش جمهوری اسلامی ایران سابقه فعالیت داشته است سرپرستی هما را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هما در گفت وگو با خبرنگار ما موضوع انتصاب وی به سمت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را تکذیب کرده است و گفت: بنده در جریان این تغییرات نیستم.

علی عابدزاده با بیش از 20 سال سابقه مدیریت در شرکت هواپیمایی آسمان در مردادماه سال 94 رییس سازمان هواپیمایی کشوری شد.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل ایران ایر سازمان هواپیمایی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • ابداع باتری برپایه آب با چگالی انرژی بالا و چرخه عمر طولانی
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان